Toggle navigation
Home
Despre
Statutul OPSFPR
Consiliul Director
Membri
Galerie
Legislatie utila
Legislatie Nationala
Legislatie Comunitara
Presa
Anunturi
Comunicate de presa
Articole de presa
Evenimente
Prezentari evenimente
Buletin Informativ CFIR
Cariera feroviara
Publicatii
Rapoarte anuale
Analize si studii
Materiale OPSFPR
Materiale diverse
Materiale UE
Legaturi utile
Companii si societati din domeniul CFR
Institutii din Romania
Legaturi europene
Contact
Harta site
Materiale diverse
2022
Majoritatea feroviară din Japonia este alimentată acum doar de energie regenerabilă - aprilie 2022
2021
Date oficiale de la Registrul Comerțului: Ce companii din România au afaceri mai mari de 100 de milioane de euro - decembrie 2021
PROGRAM DE GUVERNARE 2021 - 2024
Dialogul-social-in-Romania - RAPORT CONCORDIA
România poate fi salvată. Încă nu este prea târziu
- 10 octombrie 2021
Companiile de stat: de ce e nevoie de reforme?
- 30 septembrie 2021
PLOIEŞTIUL ERA, LA SFÂRŞITUL VEACULUI AL XIX-LEA, UN ORAŞ AL CĂILOR FERATE
- 17 august 2021
LISTA TUNELURILOR FEROVIARE DIN ROMANIA
- 21 iulie 2021
Raport special EU-ETS
Cine a stat în spatele celor mai importante decizii politice din Uniunea Europeană
- 25 iunie 2021
Hidrogenul - ipostaze de utilizare în noua eră tehnologică
- 17 mai 2021
Raport FES - PNRR si Caile Ferate
- martie 2021
ANALIZĂ Petrișor Peiu: Evoluția și dezvoltarea transportului feroviar în România după 1989
- 1 februarie 2021
“Wandel durch Handel” pentru China. Uniunea Europeană a devenit o Germanie mai mare și mai colorată
- 18 ianuarie 2021
2020
PROGRAM DE GUVERNARE 2020 – 2024 (Partidul Național Liberal, Alianța USR-PLUS, Uniunea Democrată Maghiară din România)
O istorie a vitezei trenurilor românești din 1906 până în prezent și uimitoarele trenuri ce rulau sute de kilometri fără oprire
- 20 decembrie 2020
Situația Europei - cele mai bogate și cele mai sărace țări de pe continent
- noiembrie 2020
Viitorul transporturilor
- noiembrie 2020
Sosește încet, dar merită să așteptați calea ferată de mare viteză?
- noiembrie 2020
Fizicienii au realizat un superconductor care funcționează la temperatura camerei. Într-o zi ar putea da naștere unor trenuri plutitoare de mare viteză.
- 25 octombrie 2020
Cinci inovații care ar putea forma viitorul călătoriei feroviare
- octombrie 2020
Trans - Europ - Express - Povestea super-trenurilor care au dominat vestul Europei timp de 30 de ani
- 18 octombrie 2020
Personajul colectiv Emil Borisovici Valev
- 14 octombrie 2020
Brașov - București, o istorie a călătoriei cu trenul - Granițe din vechime, progrese, probleme și rarele momente în care trenurile au atins 200 km/h
- 11 octombrie 2020
Povestea primului român care a mers cu trenul acum aproape 190 de ani
- octombrie 2020
Cât de rapide vor fi cele mai iuți trenuri și de ce NU vom vedea prea multe care să ruleze cu peste 350 km/h
- septembrie 2020
Românii și primele trenuri, acum peste 150 de ani - Complicatul drum al căilor ferate către teritoriile noastre
- 10 iulie 2020
Prezentare generală a normelor privind ajutoarele de stat aplicabile sectorului transportului terestru în timpul izbucnirii COVID
- 4 iunie 2020
Top 10 cele mai rapide trenuri din lume. Galerie foto
- 15 mai 2020
Turism și transport: Orientările Comisiei privind modul de reluare în siguranță a călătoriilor și de repornire a turismului european în 2020 și în anii următori
- 13 mai 2020
Promovarea mobilității durabile: Comisia propune 2021 ca Anul european al căilor ferate
COMISIA EUROPEANĂ - Bruxelles
Rețelele transeuropene – orientări
Există posibilități de a sprijini sectorul feroviar cu ajutorul de stat
CADRU JURIDIC MODIFICAT PENTRU ȘOMAJUL TEHNIC
Parlamentul European - Analiza transport feroviar
Coronavirus: Parlamentul aprobă suma de 37 de miliarde de euro ca răspuns la criză
Răspunsul coordonat la nivel european cu privire la coronavirus: Întrebări și răspunsuri
ORGANIZAȚIA PATRONALĂ A SOCIETĂȚILOR FEROVIARE PRIVATE DIN ROMANIA
Comunicare privind adoptarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 30/2020. “Șomajul tehnic”