Materiale diverse
2023
- Totul despre transportul intermodal. Viziunea UBB - 24 iulie 2023
- Topul celor mai mari 100 de companii din economia românească - 11 iulie 2023
- Studiu: Schimbare de paradigmă în transportul de marfă – iunie 2023
- Hidrogenul– resursă energetică a viitorului
- Confederatia CONCORDIA - Raport anual 2022
- Analiza Concordia - Taxa pe Cifra de Afaceri
- BusinessEurope - Revizuirea Directivei privind transportul combinat
- Tranziție verde în transport
2022
- INTERVIU Lorie Tekorius, CEO Greenbrier Companies, despre viitorul transportului de marfă în Europa și planuri de extindere în România: În Caracal, instalăm o nouă linie de montare a roților complet automatizată, cu o investiție de ordinul a zeci de milioane de euro - 3 noiembrie 2022
- Ghid privind infrastructura de servicii in domeniul feroviar - 2019
- Calcululul costurilor pentru infrastructura
- Drumul spre 2030 - iulie 2022
- Viitorul mobilității în România - Studiu
- Contextul și obiectivele Studiului-Viitorul mobilitatii
- Majoritatea feroviară din Japonia este alimentată acum doar de energie regenerabilă - aprilie 2022
2021
- Date oficiale de la Registrul Comerțului: Ce companii din România au afaceri mai mari de 100 de milioane de euro - decembrie 2021
- PROGRAM DE GUVERNARE 2021 - 2024
- Dialogul-social-in-Romania - RAPORT CONCORDIA
- România poate fi salvată. Încă nu este prea târziu - 10 octombrie 2021
- Companiile de stat: de ce e nevoie de reforme? - 30 septembrie 2021
- PLOIEŞTIUL ERA, LA SFÂRŞITUL VEACULUI AL XIX-LEA, UN ORAŞ AL CĂILOR FERATE - 17 august 2021
- LISTA TUNELURILOR FEROVIARE DIN ROMANIA - 21 iulie 2021
- Raport special EU-ETS
- Cine a stat în spatele celor mai importante decizii politice din Uniunea Europeană - 25 iunie 2021
- Hidrogenul - ipostaze de utilizare în noua eră tehnologică - 17 mai 2021
- Raport FES - PNRR si Caile Ferate - martie 2021
- ANALIZĂ Petrișor Peiu: Evoluția și dezvoltarea transportului feroviar în România după 1989 - 1 februarie 2021
- “Wandel durch Handel” pentru China. Uniunea Europeană a devenit o Germanie mai mare și mai colorată - 18 ianuarie 2021
2020
- PROGRAM DE GUVERNARE 2020 – 2024 (Partidul Național Liberal, Alianța USR-PLUS, Uniunea Democrată Maghiară din România)
- O istorie a vitezei trenurilor românești din 1906 până în prezent și uimitoarele trenuri ce rulau sute de kilometri fără oprire - 20 decembrie 2020
- Situația Europei - cele mai bogate și cele mai sărace țări de pe continent - noiembrie 2020
- Viitorul transporturilor - noiembrie 2020
- Sosește încet, dar merită să așteptați calea ferată de mare viteză? - noiembrie 2020
- Fizicienii au realizat un superconductor care funcționează la temperatura camerei. Într-o zi ar putea da naștere unor trenuri plutitoare de mare viteză. - 25 octombrie 2020
- Cinci inovații care ar putea forma viitorul călătoriei feroviare - octombrie 2020
- Trans - Europ - Express - Povestea super-trenurilor care au dominat vestul Europei timp de 30 de ani - 18 octombrie 2020
- Personajul colectiv Emil Borisovici Valev - 14 octombrie 2020
- Brașov - București, o istorie a călătoriei cu trenul - Granițe din vechime, progrese, probleme și rarele momente în care trenurile au atins 200 km/h - 11 octombrie 2020
- Povestea primului român care a mers cu trenul acum aproape 190 de ani - octombrie 2020
- Cât de rapide vor fi cele mai iuți trenuri și de ce NU vom vedea prea multe care să ruleze cu peste 350 km/h - septembrie 2020
- Românii și primele trenuri, acum peste 150 de ani - Complicatul drum al căilor ferate către teritoriile noastre - 10 iulie 2020
- Prezentare generală a normelor privind ajutoarele de stat aplicabile sectorului transportului terestru în timpul izbucnirii COVID - 4 iunie 2020
- Top 10 cele mai rapide trenuri din lume. Galerie foto - 15 mai 2020
- Turism și transport: Orientările Comisiei privind modul de reluare în siguranță a călătoriilor și de repornire a turismului european în 2020 și în anii următori - 13 mai 2020
- Promovarea mobilității durabile: Comisia propune 2021 ca Anul european al căilor ferate
- COMISIA EUROPEANĂ - Bruxelles
- Rețelele transeuropene – orientări
- Există posibilități de a sprijini sectorul feroviar cu ajutorul de stat
- CADRU JURIDIC MODIFICAT PENTRU ȘOMAJUL TEHNIC
- Parlamentul European - Analiza transport feroviar
- Coronavirus: Parlamentul aprobă suma de 37 de miliarde de euro ca răspuns la criză
- Răspunsul coordonat la nivel european cu privire la coronavirus: Întrebări și răspunsuri
- ORGANIZAȚIA PATRONALĂ A SOCIETĂȚILOR FEROVIARE PRIVATE DIN ROMANIA
- Comunicare privind adoptarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 30/2020. “Șomajul tehnic”