Articole de presa
2023
- Portul Constanța, vizat de investiții fără precedent în istoria sa: Peste 1,5 miliarde de euro pentru infrastructură - 24 iulie 2023
- Agentul din SRI din sistemul feroviar, om de bază pentru Sorin Grindeanu - De ce i-a prelungit mandatul - 24 iulie 2023
- CFR Marfă – pregătită să transporte cantități mari de cereale din Ucraina - 23 iulie 2023
- Companie de transporturi daneză, cu activitate pe plan local: Cu o rețea feroviară performantă, România ar putea atrage investiții de miliarde de euro - 23 iulie 2023
- Cifra de afaceri CFR Marfă a crescut cu 37% în primul semestru din 2023 - 21 iulie 2023
- Conform unui raport oficial CFR, viteza medie comercială a trenurilor de marfă în 2022 a fost de 15.6 km / oră - 20 iulie 2023
- BREAKING. O femeie va conduce patronatul feroviarilor privați, în locul lui Vasile Șeclăman - 19 iulie 2023
- Radiografie a industriei feroviare europene - 18 iulie 2023
- Infrastructura feroviară din România se va schimba radical - 17 iulie 2023
- În Uniunea Europeană se doreşte înlocuirea rutelor aeriene cu cele feroviare pentru distanţele scurte, dar ce ne facem în România ? - 16 iulie .2023
- Comisia Europeană: Noi măsuri privind ecologizarea transportului de marfă pentru un câștig economic mai mare, cu un impact mai redus asupra mediului - 15 iulie 2023
- Comisia Europeană insistă ca societatea CFR Marfă să fie desființată - 14 iulie 2023
- Cine vrea să cumpere vagoanele CFR Marfă: Bercea Mondialu, Călin Mitică și Gruia Stoica - 14 iulie 2023
- CFR SA anunţă pierderi de peste 955 milioane de lei pentru 2023, mai mari cu aproape 910% - 14 iulie 2023
- Optimism după procedura de vânzare a vagoanelor și locomotivelor CFR Marfă. „ANAF obținea doar 30%” - 14 iulie 2023
- Comisia Europeană a ordonat închiderea CFR Marfă. Se vând vagoanele și locomotivele - 13 iulie 2023
- Sultanul Grindeanu are 42 de persoane cu mandate provizorii, numite pe moșia sa de la Transporturilor - 13 iulie 2023
- Ioan Balan: „România trebuie să investească puternic în infrastructura feroviară!” - 13 iulie 2023
- CFR SA: Finantari externe de 6 miliarde euro pentru investitii, pana in 2027 - 12 iulie 2023
- Curioasa vânzare de la CFR Marfă - 11 iulie 2023
- Constructorii cer CFR SA daune de trei sferturi de miliarde de lei - 8 iulie 2023
- Mii de vagoane și locomotive CFR Marfă scoase la vânzare. Ce spune Daniel Apostolache - 7 iulie 2023
- Pierdere masivă la CFR SA în primul an de mandat al lui Ion Simu-Alexandru - 7 iulie 2023
- Majorare a tarifelor prestate pentru Siguranța Feroviară - 4 iulie 2023
- Lucrări de reparații linii ferate lansate de două regionale ale CNCF CFR SA - 4 iulie 2023
- BERD susține modernizarea căilor ferate din Republica Moldova - 3 iulie 2023
- LUCRĂRI DE MODERNIZARE A INFRASTRUCTURII FEROVIARE, PE LINIA MEDGIDIA - TULCEA - 2 iulie 2023
- Lucrări Quick Wins de ridicare a restricțiilor pe aproape 20 de kilometri de cale ferată - 30 iunie 2023
- Bani europeni pentru modernizarea Vămii Galați - Giurgiulești - 29 iunie 2023
- România riscă să piardă 500 de milioane Euro din cauza întârzierilor la modernizarea liniei de tren Brașov – Sighișoara, susține Asociația Pro Infrastructură / Alte 300 de milioane s-au pierdut deja de la semnarea contractelor - 28 iunie 2023
- Trecerea la nivel cu calea ferată de la Petricani este închisă noaptea, până pe 1 iulie! - 28 iunie 2023
- Cresc volumele de marfă transportate pe Middle Corridor - 28 iunie 2023
- Pro Infrastructura: Cine răspunde de pierderea a peste 500 de milioane de euro fonduri europene pe Brașov – Sighișoara? - 28 iunie 2023
- Acord de cooperare ASFR-ERA pentru Pilonul Tehnic al Pachetului IV Feroviar - 27 iunie 2023
- Lucrarile de electrificare a caii ferate Oradea – Cluj-Napoca vor duce la inchiderea completa a circulatiei feroviare pe mai multe portiuni - 27 iunie 2023
- Topul trenurilor de mare viteză în lume: chinezii ating 460 de km pe oră, în Europa germanii circulă cu 330 km pe oră - 27 iunie 2023
- Studiu UBB - e nevoie în întreaga ţară de o reţea de terminale intermodale pentru transportul de marfă - 27 iunie 2023
- Căile ferate, colac de salvare pentru transportul comercial aglomerat din Transilvania - 27 iunie 2023
- Banii României pentru rețeaua de transport, direcționați către Ucraina și Moldova - 27 iunie 2023
- Repararea căii ferate necesită secole în actualul ritm - 26 iunie 2023
- Oferta educaţională a Liceului Tehnologic Transporturi Căi Ferate. Oportunităţi de participare în proiecte europene şi angajare la agenţi economici importanţi - 26 iunie 2023
- Noul regulament UE face posibilă tranziția către combustibilii alternativi pe calea ferată - 24 iunie 2023
- BREAKING Se introduc noi reguli pentru suspendarea permisului de mecanic de locomotivă - 24 iunie 2023
- Când vor circula românii ca-n vestul Europei. Vălean: Noi pornim de la un nivel foarte jos. Sunt fonduri, proiecte, rămâne să accelerăm - 23 iunie 2023
- UE investeşte 6,2 miliarde EUR în infrastructuri de transport sustenabile, sigure şi eficiente - 23 iunie 2023
- Piața de transport din Romania,caracteristicile fiecarui tip de transport - 23 iunie 2023
- În 2022 GFR a depăşit pragul de un miliard de lei cifră de afaceri; CFR Marfă şi-a înjumătăţit pierderile - 23 iunie 2023
- Uniunea Europenă va investi 6,2 miliarde de euro în infrastructuri de transport - 22 iunie 2023
- Cehia a pus în funcțiune 37 de trenuri noi din fonduri europene. România mai așteaptă - 22 iunie 2023
- Zeci de milioane de euro „îngropați” în infrastructura feroviară – Producătorii „forțează” recepții de lucrări cu probleme - 21 iunie 2023
- GFR, parte a grupului Grampet, a depăşit pragul de un miliard de lei cifră de afaceri în 2022, în creştere cu 30% faţă de anul anterior: „Pentru acest an estimăm 1,2 miliarde de lei cifră de afaceri“ - 21 iunie 2023
- Începe modernizarea liniilor din stațiile Fetești și Ciulnița - 21 iunie 2023
- Marcel Ciolacu, conferință propagandistică, organizată pe șest cu presa de casă, la Ministerul Transporturilor - 20 iunie 2023
- Transportul mobilizează cu 25 de milioane de euro în plus din fonduri europene pentru a încuraja utilizarea transportului feroviar de marfă - 20 iunie 2023
- Limitările de viteză pe căile ferate, „cea mai bună soluție” pentru a nu se investi în rețeaua feroviară. Ce s-a schimbat în ultimii 30 de ani / video - 19 iunie 2023
- PKP CARGO îmbunătățește transportul intermodal cu locomotive și vagoane finanțate de UE - 19 iunie 2023
- Top companii de stat cu cei mai mulți angajați în 2022: CFR SA, Poșta Română și Romsilva. Primele 3 companii au avut împreună peste 61.000 de angajați anul trecut - 18 iunie 2023
- Întârzieri de trenuri pe Magistrala 100, din cauza unor probleme la alimentarea cu electricitate - 16 iunie 2023
- Bruxelles va controla digital traficul feroviar - 16 iunie 2023
- CFR Infrastructură Constanţa: Încep lucrările de reparaţii curente în staţia Palas - 15 iunie 2023
- DOCUMENT. Industria feroviară, absentă din Programul de guvernare al Cabinetului Ciolacu - 14 iunie 2023
- Electrificare CFR a obținut în 2022 un profit de șapte ori mai mare decât cel bugetat - 14 iunie 2023
- Record de viteză pe calea ferată Simeria-Sighișoara. ”Minunea” n-a durat decât o zi - 13 iunie 2023
- ANALIZĂ Bilanțul lui Sorin Grindeanu la Ministerul Transporturilor: doar 53 km de autostradă, infrastructura feroviară aprope de colaps - 12 iunie 2023
- EXCLUSIV. Angajații lui Sorin Grindeanu sunt în grevă japoneză - 12 iunie 2023
- PNL a anunțat mai multe măsuri pentru dezvoltarea infrastructurii de transport. Măsuri pentru următorii 4 ani de guvernare - 11 iunie 2023
- Interviu Sorin Chinde, vicepreședinte GRAMPET: RELOC Craiova are în dezvoltare o locomotivă cu hidrogen - 11 iunie 2023
- Unicom Tranzit SA din Ilfov deschide un punct de lucru în Portul Constanța - 9 iunie 2023
- Mâine, 7 iunie, începe Târgul de Carieră Feroviară în România cu ziua dedicată interviurilor online - 6 iunie 2023
- Înainte să existe România, noi aveam cale ferată: misterul tunelului feroviar care trece pe sub un mare oraș. A fost construit în 2 ani - 1 iunie 2023
- Petrișor Peiu: Dacă nu se rezolvă problema căilor ferate, Delta Dunării va fi distrusă de traficul pe Sulina (/Bîstroe) - 1 iunie 2023
- Modernizarea liniei de tren Constanța – Mangalia intră în vară cu o amânare: CFR Infrastructură a prelungit studiul de fezabilitate până la 30 octombrie. Lucrările de electrificare și dublare a liniei costă 1,5 miliarde lei - 1 Iunie 2023 Sursa
- Portul Constanța, la mijlocul luptelor politice! Poarta comercială a României, FURATĂ - Cine este în spatele JAFULUI de la malul mării - 1 iunie 2023
- Operatorii feroviari, exceptaţi de la condiţia reducerii pierderilor, impusă pentru majorarea cheltuielilor salariale - 1 iunie 2023
- Radiografie a operatorilor privați de marfă pe 2022 - 30 mai 2023
- Trocul dintre Guvern și baronii locali privind spitalele ceferiștilor, publicat în Monitorul Oficial - 30 mai 2023
- 20 de companii prezente la Târgul de Carieră Feroviară în România – angajări și înscrieri la cursuri de calificare - 29 mai 2023
- Mitingul ceferiștilor la Ministerul Transporturilor. Amenințări cu greva - 29 mai 2023
- Rolling Stock Company obține definitiv câștig de cauză în litigiul de aproape 1 milion de euro cu ANAF - 29 mai 2023
- Nicușor Dan cere statului spitalele CFR din București - 27 mai 2023
- Raport european: Creșterea productivității economiei românești a fost cea mai mare din UE în ultimii 20 de ani/ Industria e lider de “pluton”, dar țara noastră nu are o strategie de evitare a dezindustrializării - 27 mai 2023
- GRUP FEROVIAR ROMÂN (GFR) la Târgul de Carieră Feroviară în România, angajări și cursuri de formare - 26 mai 2023
- Noul regulament UE face posibilă tranziția către combustibilii alternativi pe calea ferată - mai 2023
- CE a aprobat finanțarea primei etape pentru modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța - mai 2023
- Ionuț Costea, cumnatul lui Mircea Geoană, dat în urmărire de către Poliție în dosarul CFR - 27 mai 2023
- DP World realizează o platformă multimodală în Portul Constanța - 26 mai 2023
- Revolta unui ceferist cu state vechi privind distrugerea CENAFER și a Muzeului CFR - 26 mai 2023
- Certificatul de siguranță al United Railways nu mai este restricționat - 26 mai 2023
- Licitație pentru reparația liniei de cale ferată dintre Constanța și Palas - 25 mai 2023
- Calea ferată București – Giurgiu: Porr primește încă 27 de milioane de lei pentru redeschiderea Podului de la Grădiștea, după 18 ani - 25 mai 2023
- Cârciumar italian condamnat pentru delapidare, vârf de lance pentru contracte la CFR - 25 mai 2023
- CFR a recepționat 72 din cele 99 de linii de cale ferată, supuse modernizării în Portul Constanța- 25 mai 2023
- Târgul de Carieră Feroviară în România – hibrid, 8-9 iunie – fizic în Gara de Nord și 7-9 iunie – online - 25 mai 2023
- CFR anunţă: între Craiova şi Caransebeş se va circula cu 160 de kilometri pe oră! - 24 mai 2023
- Trenurile vor putea circula din nou cu 160 km/h pe tronsonul Constanţa - Bucureşti - 23 mai 2023
- Portul Constanța va deveni hub la nivel european - 22 mai 2023
- Contractul de finanțare pentru centrul intermodal Oradea a fost semnat - 22 mai 2023
- 10 miliarde euro - costurile necesare pentru reînnoirea infrastructurii feroviare - 22 mai 2023
- Târgul de Carieră Feroviară: unde se desfășoară și când - 22 mai 2023
- UIRR: Recesiunea lovește transportul combinat feroviar – rutier - 22 mai 2023
- Chirițoiu, despre viitoarea companie Carpatica Feroviar: Va continua activitatea CFR Marfă, urmând să preia contractele viabile și echipamentele necesare - 22 mai 2023
- Patronatele acuză statul de discriminare după accidentul de la Toporu. Ar trebui sancționat angajatul, nu firma - 19 mai 2023
- Se lansează licitațiile pentru ultimele două loturi din linia ferată Craiova-Caransebeș - 19 mai 2023
- Inovații Knorr Bremse prezentate la cel mai important eveniment feroviar din România - 19 mai 2023
- Au fost recepționați 33 km de cale ferată modernizată în Portul Constanța - 19 mai 2023
- UIRR: Recesiunea loveşte transportul intermodal - 18 mai 2023
- FOTO. Patru contracte Quick Wins semnate vineri pe Regionala Brașov a CFR - 18 mai 2023
- Prima lucrare în limba română despre ETCS - 18 mai 2023
- BREAKING A fost numit directorul general al CFR SA pentru următorii patru ani - 18 mai 2023
- BREAKING Trenurile United Railways, trase pe dreapta de ASFR, după accidentul de la Toporu - 17 mai 2023
- Autorizațiile CFR gratuite iscă din nou sfadă între operatorii privați și minister - 17 mai 2023
- Târgul de Carieră Feroviară în România – hibrid, 8-9 iunie – fizic în Gara de Nord și 7-9 iunie – online - 17 mai 2023
- Ministrul Grindeanu confundă rețeaua europeană de transport TEN-T cu explozibilul TNT - 16 mai 2023
- Declarație comună România-Polonia pentru susținerea coridorului Rail2Sea - 16 mai 2023
- S-a făcut încă un pas important pentru modernizarea liniei ferate Reșița-Timișoara - 16 mai 2023
- Grindeanu: Ministerul Transporturilor va cere bani la prima rectificare bugetară pentru continuitatea proiectelor - 16 mai 2023
- Număr record de expozanți români la târgul transport logistic München - 16 mai 2023
- Guvernul dă liber la creșterea TUI cerută de către gestionarii privați de infrastructură - 16 mai 2023
- Miercuri – ședință de GUVERN. Proiectele incluse pe agendă - 16 mai 2023
- Lucrări la infrastructură în zona Moldovei, pentruridicarea restricțiilor de viteză - 15 mai 2023
- GALERIE FOTO Jungla feroviară din Portul Constanța. Linii năpădite de vegetație - 15 mai 2023
- Ce se întâmplă cu banii din PNRR pentru infrastructura feroviară. FACIAS a aflat răspunsul - 12 mai 2023
- Comisar european: Probleme la modernizarea legăturilor feroviare România-Bulgaria - 11 mai 2023
- Vălean: Transporturile trebuie să ceară actualizarea prețurilor pe Brașov-Sighișoara - 11 mai 2023
- Conferințele Club Feroviar 2023. Vizită de lucru la Tehmin Brașov - 11 mai 2023
- Conferințele Club Feroviar 2023 - 8 mai 2023
- Secretarul de stat în MT - 8 mai 2023
- Conferințele Club Feroviar - 8 mai 2023
- Conferințele Club Feroviar 2023 - 8 mai 2023
- Luni începe ediția a XVII-a a Conferințelor Club Feroviar - 5 mai 2023
- Tarif al Electrificare CFR, desființat de instanțele de judecată - 5 mai 2023
- Politica de coeziune a UE: Programele din perioada 2021-2027 ar urma să creeze 1,3 milioane de locuri de muncă în UE - 4 mai 2023
- Continuă procesul de monopolizare a viitoarelor mari contracte la Ministerul Transporturilor - 3 mai 2023
- Revoltător: Vagoanele ruginite ale CFR Marfă plătesc milioane de euro ca „taxa de parcare” pe șinele ruginite ale CFR Infrastructură - 29 aprilie 2023
- Aktor începe lucrările la tunelurile de pe calea ferată Brașov-Sighișoara - 28 aprilie 2023
- Nouă conducere la AIF - 27 aprilie 2023
- ERTMS/ETCS o pălărie prea mare pentru România - 27 aprilie 2023
- Undă verde pentru modernizarea căii ferate Reșița-Timișoara, prin PNRR - 26 aprilie 2023
- Ce așteptări are Ministerul Transporturilor de la noii membri ai CA al Electrificare CFR SA - 25 aprilie 2023
- Se fac reparații pe căile ferate din Banat - 25 aprilie 2023
- Deutsche Bahn, cel mai mare transportator european, a introdus în operare locomotivele cumpărate recent de la Softronic Craiova - 25 aprilie 2023
- Dezbateri de mediu privind electrificarea Constanța – Mangalia - 25 aprilie 2023
- Doi giganți europeni contestă o licitație de peste trei miliarde de lei a CFR SA - 25 aprilie 2023
- Calea ferată dintre Constanța și Mangalia va fi modernizată și dublată! Iată când are loc dezbaterea publică - 25 aprilie 2023
- CFR Infrastructură se dotează cu mașini și utilaje grele din Elveția - 23 aprilie 2023
- Alternativa Dreaptă! Oprim monopolul statului! Conectăm Căile Ferate din România! - 21 aprilie 2023
- RailWorks, amenințată de Grindeanu cu rezilierea contractului pe Brașov-Sighișoara - 21 aprilie 2023
- Noi tarife CENAFER - 21 aprilie 2023
- Câți kilometri de cale ferată a pierdut România în ultimul an - 21 aprilie 2023
- Grindeanu, încă un an la dispoziție să salveze compania CFR Marfă: A fost devalizată timp de 20 de ani - 20 aprilie 2023
- Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, anunţă investiţii masive la CFR din bani europeni - 20 aprilie 2023
- Contract de 60 de milioane de lei pentru trei mașini de reparare a căii ferate - 20 aprilie 2023
- Patrimoniul CFR Marfă, diminuat treptat de șmecherii din Transport – Sute de vagoane scoase la vânzare de ANAF - 19 aprilie 2023
- Sorin Grindeanu ACUZĂ: „CFR Marfă, devalizată şi furată timp de 20 de ani” / Cum a fost salvată de la faliment compania - 19 aprilie 2023
- Regionala Iași deschide trei șantiere pentru a evita închiderea circulației feroviare - 18 aprilie 2023
- Sinecuri la Electrificare CFR din banii operatorilor feroviari - 18 aprilie 2023
- Un tunel feroviar cu o lungime de peste șase kilometri va fi construit în zona Dealului de la Balota, pe linia de tren Craiova-Timişoara - 17 aprilie 2023
- Vot în Camera Deputaților privind situația CFR Marfă - 17 aprilie 2023
- CFR a atribuit 8 contracte, de 7,75 miliarde lei, pentru reabilitarea de cai ferate - 13 aprilie 2023
- Mandate pe patru ani pentru directorii AFER și ASFR - 13 aprilie 2023
- CFR SA un pas înainte, doi înapoi pe Craiova – Turnu Severin. O licitație nouă și două suspendate - 13 aprilie 2023
- CFR Infrastructură a scos la licitație contractul de 600 milioane de euro pentru lotul cu tunelul de 6 km de la Balota pe Magistrala 100 Craiova – Caransebes - 13 aprilie 2023
- Regionala Brașov lansează lucrări de consolidare terasament feroviar pe Magistrala 400 - 12 aprilie 2023
- Verificări ale personalului feroviar în perioada aprilie – august - 12 sprilie 2023
- Autoritatea de Siguranţă Feroviară Română, înființată pentru îmbunătățirea siguranței în transportul feroviar și cu metroul - 12 aprilie 2023
- Calea ferată Craiova – Caransebeș: A fost publicat anunțul de licitație pentru reabilitarea tronsonului 3 - 12 aprilie 2023
- Un pas înapoi pe “drumul” reabilitării Podului Prieteniei, ce leagă România de Bulgaria - 12 aprilie 2023
- Instituirea unor măsuri preventive de urgenţă în vederea îmbunătăţirii siguranţei feroviare - 12 aprilie 2023
- Hotărârea privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii de Siguranţă Feroviară Română, publicată în Monitorul Oficial - 11 aprilie 2023
- Regionala Brașov lansează lucrări de consolidare terasament feroviar pe Magistrala 400 - 11 aprilie 2023
- CFR Infrastructură a anulat licitația pentru expertiza necesară reparațiilor liniei de tren de pe podul Prieteniei Giurgiu-Rus - 10 aprilie 2023
- Sînziana Pardhan, Managing Director P3 România: Prezenţa unui terminal de transport feroviar în parcul logistic devine tot mai importantă, acesta este viitorul - 10 aprilie 2023
- EXCLUSIV. Se modifică Statutul ARF. Va cumpăra material rulant și pentru operatorii de marfă - 10 aprilie 2023
- Două regionale lansează lucrări la infrastructura feroviară pe Magistrala 100 și secția 202 - 10 aprilie 2023
- Sorin Chinde, vicepreşedintele Grampet: Un mecanic de locomotivă, care se formează în trei ani, câştigă şi 2.000 de euro net lunar la noi, dar tinerii preferă IT-ul, meseriile din domeniul feroviar nu sunt atractive pentru ei - 8 aprilie 2023
- Boloş: Cercetarea în domeniul hidrogenului începe să producă valoare adăugată în România - 7 aprilie 2023
- Două proiecte de reorganizare feroviară, aprobate în ședința de Guvern de miercuri - 5 aprilie 2023
- Jumătate din podurile peste care trec trenurile patriei stau să cadă - 5 aprilie 2023
- Consultanță semnată pentru electrificarea ultimilor 100 de kilometri din Cluj – Episcopia Bihor - 5 aprilie 2023
- Reloc Craiova a finalizat cu succes locomotiva Diesel-electrică pe 6 osii modernizată cu sistem de motorizare și acționare complet nou – DEMA 3000 - 5 aprilie 2023
- BREAKING Simu serbează Sfânta Maria la conducerea CFR SA. Cadou de la noul CA - 4 aprilie 2023
- Costurile ascunse ale neglijării infrastructurii feroviare! - 4 aprilie 2023
- O singură ofertă depusă la licitația CNCF CFR SA pentru traversări dublă joncțiune - 3 aprilie 2023
- Dosarul CFR Marfă din 2017 – DIICOT a dispus trimiterea în judecată a 35 de persoane. Gruparea a vândut peste 2.400 de vagoane ca fier vechi, deși acestea erau oțel și fier vechi special - 3 aprilie 2023
- CFR SA. Licitații cu dedicație de aproape trei miliarde de lei? - 3 aprilie 2023
- România, țara în care se ciocnesc trenuri de două ori într-o săptămână și nimeni nu plătește. Gluma amară care arată situația de la Transporturi - 2 aprilie 2023
- Probleme în alimentarea cu tensiune a trenurilor în vestul țării. Întârzieri enorme - 2 aprilie 2023
- Reparaţii la infrastructura feroviară - 1 aprilie 2023
- Se schimbă legile pentru a accelera investițiile prin PNRR - Ce prevede actul normativ promulgat de Iohannis - 31 martie 2023
- CFR SA a semnat cele opt contracte pentru modernizarea instalațiilor de siguranță feroviară - 31 martie 2023
- Dispute Garoseanu – Stoica privind electrificarea operatorilor pe acest an - 31 martie 2023
- DOCUMENT Retragerea locomotivelor cu instalație SAGMA, solicitată de ASFR - 30 martie 2023
- Alstom X’trapolis – trenuri cu baterii pentru tronsoane neelectrificate de cale ferată trenurile DART+ - 30 martie 2023
- S-a semnat primul contract de reabilitare a suprastructurii feroviare finanțat din PNRR - 30 martie 2023
- Guvernul Ciucă a semnat ca primarul modificări cu picioarele ale legislației CENAFER - 30 martie 2023
- Petiție lansată de Club Feroviar pentru prevenirea accidentelor feroviare în România - 30 martie 2023
- EXCLUSIV Controale la mecanicii de locomotivă, derulate de inspectorii ASFR. Ce se verifică - 30 martie 2023
- Asociația Pro Infrastructură: Clasa politică, urcată în automobile și interesată numai de autostrăzi, neglijează de 3 decenii calea ferată. Cu puține excepții, locomotivele CFR au peste 40 de ani, nu e de mirare că iau foc, rămân fără frâne sau accelerează necontrolat - 30 martie 2023
- Curtea Europeană de Audit: Ţinte nerealiste propuse de Comisia Europeană privind transportul intermodal de mărfuri - 29 martie 2023
- Transportul de marfă din UE se bazează în continuare pe camioane - 28 martie 2023
- Sorin Grindeanu, bilanț catastrofal la Ministerul Transporturilor: Serie nesfârșită de accidente pe calea ferată și autostrăzi cu morți și răniți - 28 martie 2023
- Fost secretar de stat în minister: Cinci eșecuri ale lui Grindeanu privind sistemul feroviar - 28 martie 2023
- Conferinţele Club Feroviar 2023: Cine sunt speakerii invitați? - 24 martie 2023
- Management marca Grindeanu. Compania în care un angajat din patru e director - 24 martie 2023
- Inaugurarea liniei București-Giurgiu, amânată pentru la anul. Lucrări neconforme - 21 martie 2023
- Aproximativ jumătate din liniile portului Constanța au fost reparate - 21 martie 2023
- Blocaj între operatori și Electrificare CFR SA pe energia de tracțiune destinată acestui an - 21 martie 2023
- Locomotive noi cu bani din PNRR: Autoritatea pentru Reformă Feroviară așteaptă depunerea ofertelor până pe 27 martie. Șanse mici pentru semnarea contractului în iunie, borna din PNRR - 20 martie 2023
- Două loturi din Craiova – Drobeta Turnu Severin, scoase oficial la licitație - 20 martie 2023
- Încep procedurile pentru cel mai mare contract de infrastructură feroviară - 16 martie 2022
- Din cauza unor lucrari de cale ferata, circulatia mai multor trenuri din zona Moldovei va fi afectata saptamana viitoare - 16 martie 2023
- Guvernul aprobă bugetul CFR Marfă. Ministerul Transporturilor a cerut ANAF să vândă peste 8.200 de vagoane evaluate la 400 de milioane lei - 15 martie 2023
- Calea ferată Craiova – Caransebeș: Încep licitațiile de peste 10 miliarde de lei pentru reabilitarea liniei de 225 de kilometri - 15 martie 2023
- Sorin Chinde: disciplina personalului feroviar este scăzută. Trebuie sancțiuni drastice - 15 martie 2023
- Revoluția transportului și logisticii în România: Ce schimbări anul 2023? - 14 martie 2023
- Prețuri prohibitive ale energiei electrice propuse transportatorilor feroviari de către Electrificare CFR. Reacția companiei - 14 martie 2023
- FOTO. Wiebe aproape ar fi terminat lucrările în portul Constanța. Lucrările, primite pe sub mână - 10 martie 2023
- Serie nouă – Episodul 2: continuarea luptelor în războiul sinecurilor din AFER - 10 martie 2023
- Deutsche Bahn mizează pe echipamentele Huawei în pofida îngrijorărilor cu privire la tehnologia chineză - 10 martie 2023
- Cum avansează lucrările pe calea ferată Brașov-Sighișoara, loturile 1 și 3 - 10 martie 2023
- Consorțiu de cinci firme pentru repararea a 184 km de cale ferată la Regionala Iași, în patru ani - 8 martie 2023
- Stadiul fizic al proiectelor feroviare de modernizare, trecut la secret de CFR SA - 8 martie 2023
- Află tot ce s-a hotărât în şedinţa de Guvern. Detalii despre proiectele importante pentru cetăţeni şi pentru companii - 2 martie 2023
- Linia de tren București – Giurgiu: Șantierul PORR a ajuns la aproape 50%. Circulația feroviară ar urma să fie reluată din august, după o întrerupere de 18 ani - 2 martie 2023
- Guvernul a stabilit modelul de contract care poate fi încheiat de CFR și autoritățile localepentru proiectele de infrastructură - 1 martie 2023
- Protecționism UE împotriva materialului rulant chinezesc, subvenționat puternic de către statul asiatic - 1 martie 2023
- Terminal intermodal la Sofia de câteva ori mai mare decât suma celor de la București - 28 februarie 2023
- Serie nouă – Episodul 1: războiul sinecurilor din AFER - 28 februarie 2023
- INCREDIBIL. Sorin Grindeanu face reforma feroviară cu un… profesoraș de istorie - 28 februarie 2023
- CFR Marfă acuză practici incorecte din partea deținătorilor de LFI. Ce spune Apostolache - 27 februarie 2023
- "Carpatica Feroviar" - o nouă companie ar putea lua locul CFR Marfă. Planul autorităților e ca noua societate de transport să devină funcțională în 2024 - 25 februarie 2023
- Proiectul de lege pentru Pactul Verde: Peste $440 miliarde de dolari - 25 februarie 2023
- CFR Marfă vrea să profite de o lege proaspătă și să își prelungească concordatul preventiv cu 2 ani. Vânzări de active excedentare de aproape 2 miliarde lei în 2023 - 23 februarie 2023
- CFR Marfă a pierdut contractul cu Conpet. Cine va transporta țițeiul următorii patru ani - 23 februarie 2023
- OUG: Guvernul va putea înființa societăți cu capital de stat, în țară și în străinătate - 23 februarie 2023
- Aplicarea Statutului: ceferiștii, incluși în noua Lege a pensiilor. Ce spun liderii sindicali - 23 februarie 2023
- CFR MARFA RAMANE FARA VAGOANE – ANAF scoate la vanzare bunurile companiei - 20 februarie 2023
- A fost votat în unanimitate noul președinte al CA al CFR SA. Ceferist cu state vechi - 18 februarie 2023
- Transportul intermodal în Transilvania, favorizat de dezvoltarea infrastructurii feroviare - 17 februarie 2023
- Discuții amânate la Guvern pentru legea ce permite înființarea Carpatica Feroviar - 16 februarie 2023
- Ministerul Transporturilor a întocmit bugetul CFR Marfă pe 2023. Cu cât cresc salariile - 16 februarie 2023
- VTG renunţă la logistica containerelor-cisternă - 15 februarie 2023
- CFR Marfă a retras 400 de vagoane din Portul Constanța. 200 au ajuns în alte stații - 15 februarie 2023
- Guvernul discută legea pe baza căreia se va înființa noul CFR Marfă - 15 februarie 2023
- Guvernul investește peste 1,3 miliarde lei pentru reabilitarea unei căi ferate aflate la granița cu Ucraina - 14 februarie 2023
- CFR Marfă a recuperat anul trecut 2,2% din cota de piață pierdută - 14 februarie 2023
- CFR SA vrea să cumpere traversări dublă joncțiune în valoare de 50 de milioane de euro - 12 februarie 2023
- Regionala Brașov a scos la licitație ultimele patru loturi de reparații la infrastructura feroviară - 12 februarie 2023
- Proiect. Centru multimodal la Botoșani - 12 februarie 2023
- Încep licitațiile pentru modernizarea liniei Craiova-Caransebeș - 11 februarie 2023
- Ministrul Transporturilor anunţă că au fost semnate 90% dintre contractele finanţabile prin PNRR pentru sectorul transportului feroviar - 11 februarie 2022
- Sorin Grindeanu nu se teme că-și va pierde mandatul la rotativă - 10 februarie 2023
- Cine va face parte din noul Consiliu de Administrație al CFR SA. Nume vechi și noi - 10 februarie 2023
- În disperare de cauză, CFR va redeschide tunelul feroviar construit la 1900 de Anghel Saligny - 9 februarie 2023
- Sorin Grindeanu anunţă un nou contract de reparații la infrastructura feroviară. Banii vin din PNRR - 9 februarie 2023
- Contract semnat pentru reparații pe linia ferată Tecuci-Iași, pe 10 loturi. LISTA completă - 9 februarie 2023
- Prins cu minciuna, directorul lăutar de la CFR SA se ascunde sub Constituție - 8 februarie 2023
- E oficial. Mandatul lui Ion Simu-Alexandru la conducerea CFR SA, prelungit - 8 februarie 2023
- ARF acuzată de incompetență de către un fost secretar de stat. Ministerul lui Grindeanu ratează ținta PNRR - 8 februarie 2023
- Lucrări de reparații la instalațiile SCB, lansate de Regionala Craiova a CNCF CFR SA - 8 februarie 2023
- Guvernul discută reorganizarea Ministerului Transporturilor - 8 februarie 2023
- 37,5 miliarde euro: valoarea importurilor și exporturilor între Germania și România în 2022 - 7 februarie 2023
- Manager profesionist marca Grindeanu. Noaptea lăutar, ziua director în centralul CFR SA - 7 februarie 2023
- Zece rute feroviare care vor conecta statele Uniunii - 6 februarie 2023
- Un nou mandat în conducerea CFR SA pentru veterinarul lui Grindeanu - 6 februarie 2023
- Cum arată reparația unui Siemens Desiro. Electroputere VFU Pașcani SA a finalizat reparația primului automotor - 4 februarie 2023
- Traficul feroviar de marfă cu Ucraina a crescut cu 65% prin stația Halmeu - 3 februarie 2023
- ANALIZĂ. Coliva și c(i)olacul la CFR: taxarea multinaționalelor lovește în companiile românești - 2 februarie 2023
- Stadiul proiectelor de infrastructură CFR în ianuarie, tronson cu tronson. Șantierele au înghețat - 2 februarie 2023
- Miza propunerii PSD de a introduce o taxă de 1% din cifra de afaceri pentru companiile mari: 3,5 miliarde lei de la 260 de companii. Care este schema şi care sunt firmele vizate? - 2 februarie 2023
- BREAKING Schimbare la vârful CFR SA. Numărul 2 din companie pleacă acasă cu banii - 1 februarie 2023
- Mandate pe patru ani pentru șefii AFER și ASFR, încetate doar prin demisie sau deces - 1 februarie 2023
- CFR SA alocă 19,4 milioane lei pentru reparaţii la infrastructura podului de la Bobolia - 1 februarie 2023
- CFR SA: 26 de milioane de lei din PNRR pentru modernizarea instalaţiilor de siguranţă feroviară– etapa DALI - 31 ianuarie 2023
- Reorganizarea AFER, pe ordinea ședinței de Guvern. Ce se întâmplă cu angajații - 31 ianuarie 2023
- 2022, performanţă istorică pentru Portul Constanţa: cel mai mare volum de mărfuri - 31 ianuarie 2023
- Modernizarea Magistralei CFR Simeria – Curtici pentru viteza maximă a trenurilor de 160 km/h se termină în 2024. Astaldi a străpuns tunelul de la Bătuța (650 metri) pe Valea Mureșului - 31 ianuarie 2023
- Care va fi viteza maximă pe Constanța-Mangalia. Proiectul de modernizare, în cifre - 30 ianuarie 2023
- Rotativa PSD-PNL: Bode a pierdut Transporturile. LISTA scurtă pentru viitorul ministru - 30 ianuarie 2023
- Linia de cale ferată Șimand – Nădab va fi modernizată în acest an - 29 ianuarie 2023
- Incendiu la locomotivă pe Valea Jiului. Marfarul avea 22 de vagoane cu biocombustibil - 27 ianuarie 2023
- Cât îl mai ține ministrul Sorin Grindeanu pe șeful CFR Infrastructură, Ion Simu, urmărit penal într-un dosar DNA: „Deocamdată e doar suspect, dacă va fi inculpat va face un pas în spate, dar în februarie i se termină mandatul” / Simu, lăudat cu performanțele din PNRR - 26 ianuarie 2023
- Noi structuri de conducere la CFR Călători, CFR SA și Metrorex. Anunțul lui Grindeanu - 26 ianuarie 2023
- GLS Germania testează o soluţie intermodală pentru transportul coletelor - 26 ianuarie 2023
- Unic ofertant pentru redeschiderea tunelului feroviar Palas spre Portul Constanța - 26 ianuarie 2023
- Grindeanu a „centrat” jumătate din banii CFR SA doar Regionalei Timișoara. Încep lucrările la el acasă și se laudă - 26 ianuarie 2023
- Peste 30% din rețeaua feroviară în pericol de închidere. Lovitura dată de la minister - 26 ianuarie 2023
- Ministerul Transporturilor face reglementarea ce permite înființarea companiei de înlocuire a CFR Marfă - 26 ianuarie 2023
- 64 de linii de cale ferată din Portul Constanța vor fi redeschise în 2023 - 25 ianuarie 2023
- Forumul de Infrastructură, Transporturi și Logistică – Ediția a II-a, 9 februarie 2023 - 25 ianuarie 2023
- Sorin Grindeanu anunţă că săptâmâna viitoare vor fi noi Consilii de Administraţie, selectate pe legea 109, pentru primele 5 companii de la ministerul Transporturilor, CNAIR, CNIR, CFR SA, CFR Călători şi Metrorex - 25 ianuarie 2023
- UIRR trage un semnal de alarmă: 2023, an crucial pentru transportul intermodal! - 24 ianuarie 2023
- Șefa CENAFER nu poate modifica regulamentul de organizare și funcționare - ianuarie 2023
- Sindicatele medicale CF pichetează miercuri Ministerului Transporturilor - 24 ianuarie 2023
- Scrisoare deschisă a publicației Club Feroviar către Guvern pe tema alocării arbitrare de fonduri de investiții Regionalelor CFR SA - 23 ianuarie 2023
- Retrospectiva evenimentelor interne 16-20 ianuarie 2023 - 20 ianuarie 2023
- Lucrări la MAV. Două trenuri internaționale anulate și înlocuite de o cursă suplimentară - 20 ianuarie 2023
- Scandal uriaș la Ministerul Transporturilor – Numire controversată la CFR a omului lui Grindeanu, acuzat de corupție – Dovezi exclusive - 19 ianuarie 2023
- Cum ar arăta un sistem energetic eficient și decarbonizat pentru România anului 2050 - 19 ianuarie 2023
- UIRR trage un semnal de alarmă: 2023, an crucial pentru transportul intermodal! - 18 ianuarie 2023
- AFER crește tariful orar. Acesta va fi aproape dublu față de ianuarie 2022, dar mic comparativ cu Europa de Vest - 17 ianuarie 2023
- Germania: 25% din mărfuri trebuie puse pe tren până în 2030 - 17 ianuarie 2023
- Grindeanu face numiri ilegale în conducerea CFR SA. Politrucii iau locul profesorilor universitari. Legea batjocorită cu voie de la Guvern - 17 ianuarie 2023
- Prelungirea concordatului CFR Marfă, versiunea 2.0. Măria și-a schimbat pălăria - 17 ianuarie 2023
- Contracte semnate pentru lucrări la calea ferată București-Craiova: 45 de milioane de euro - 17 ianuarie 2023
- EXCLUSIV. DNA s-a pus pe CFR SA. A luat la puricat contractele lui Simu și Grindeanu - 17 ianuarie 2023
- Sorin Grindeanu la DNA. A fost audiat în dosarul lui Ion Simu-Alexandru și Petru Ceșa - 17 ianuarie 2023
- Ion Simu-Alexandru și Petru Ceșa puși sub urmărire penală de DNA Timișoara - 16 ianuarie 2023
- Alocare bugetară de 100 milioane de euro pentru calea ferată din nord-estul României - 16 ianuarie 2023
- Sorin Chinde: România poate fi hub regional între Europa și China - 16 ianuarie 2023
- Câți bani a dat statul român prin ARF pe călătoriile ucrainenilor pe CFR în 2022 - 13 ianuarie 2023
- Cum lucrează Wiebe în Portul Constanța. Nemții au “uitat” de Swietelsky - 13 ianuarie 2023
- S-a semnat contractul de supervizare la modernizarea liniei ferate Ronaț Triaj-Arad - 13 ianuarie 2023
- A patra propunere de reorganizare a AFER în șase luni de zile - 13 ianuarie 2023
- Mitingul ceferiștilor din Piața Victoriei. Aplicarea Statutului, în pericol - 12 ianuarie 2023
- Corina Crețu atrage atenția că România poate pierde fonduri europene pentru modernizarea infrastructurii feroviare - 12 ianuarie 2023
- Cum a devenit Facebook instrument de management al CFR SA - 12 ianuarie 2023
- A fost desemnată firma care va moderniza 42 km de cale ferată pe ruta Tecuci-Iași - 11 ianuarie 2023
- Proiect feroviar comun Grecia și Bulgaria, concurent Portului Constanța - 10 ianuarie 2023
- Sorin Chinde, Grampet: Un transport feroviar sustenabil nu poate fi efectuat cu tracţiune diesel - 9 ianuarie 2023
- INS: Primele 9 luni, scădere de 2,9% în transportul feroviar - 9 ianuarie 2023
- 2022 a fost anul cu plăți-record din fonduri europene - 8 ianuarie 2023
- Linii feroviare în portul Constanța, scoase de la naftalină - 7 ianuarie 2023
- Constanța este o verigă importantă între Asia Centrală și Europa Centrală și de Est - 4 ianuarie 2023
- Trenurile de marfă aproape că vor zburda după modernizarea liniei Predeal – Brașov - 3 ianuarie 2023
- 2022, an cu plăţi record din fonduri europene în sectorul transporturilor - 1 ianuarie 2023
Arhiva articole de presa 2022
Arhiva articole de presa 2021
Arhiva articole de presa 2020
Arhiva articole de presa 2019