Toggle navigation
Home
Despre
Statutul OPSFPR
Consiliul Director
Membri
Galerie
Legislatie utila
Legislatie Nationala
Legislatie Comunitara
Presa
Anunturi
Comunicate de presa
Articole de presa
Evenimente
Prezentari evenimente
Buletin Informativ CFIR
Cariera feroviara
Publicatii
Rapoarte anuale
Analize si studii
Materiale OPSFPR
Materiale diverse
Materiale UE
Legaturi utile
Companii si societati din domeniul CFR
Institutii din Romania
Legaturi europene
Contact
Harta site
Articole de presa
2022
mai 2022
Ministerul Transporturilor, despre înființarea Autorității de Siguranță Feroviară Română – ASFR - 14 mai 2022
GFR a atins pragul de 100.000 de tone de cereale ucrainene transportate spre Constanța - 13 mai 2022
Ziua Carierei Feroviare dedicată studenților/masteranzilor FCFDP – UTCB - 13 mai 2022
Conferinţa de Infrastructură 2022: Ce invitaţi vor participa la eveniment? - 13 mai 2022
Se pregătește o reorganizare în sistemul feroviar. Divizări și comasări de instituții - 13 mai 2022
Infrastructura feroviară, un dezastru planificat - 13 mai 2022
DFDS preia operatorul intermodal Prime Rail și intră pe segmentul transporturilor feroviare - 11 mai2022
Green Deal marca Grindeanu: zero lei la feroviar, 300 de milioane la rutier - 11 mai 2022
Estimări Pro Infrastructura: Tronsonul Apața-Cața, gata în 2028 - 10 mai 2022
Ordonanța privind ajustarea prețurilor la proiectele feroviare, aprobată de Guvern - 9 mai 2022
Două zile până la interviurile de la Târgul de Carieră Feroviară în România. Unsprezece companii cu posturi pentru diverse calificări, disponibile în toată țara - 9 mai 2022
Cargo Trans Vagon, companie care pune accent pe experiență și calitate, prezentă la Târgul de Carieră Feroviară în România - 6 mai 2022
Ucraina a impus restricţii la exporturile de cereale spre România şi Republica Moldova - 6 mai 2022
Asociația 2Celsius: Câți kilometri de cale ferată trebuie să modernizeze România - 6 mai 2022
Grup Feroviar Român face angajări și selecție pentru cursuri de calificare la Târgul de Carieră Feroviară în România - 6 mai 2022
Zece companii și multe posturi disponibile în toată țara la Târgul de Carieră Feroviară în România, 10-12 mai 2022 - 5 mai 2022
ROFERSPED face angajări la Târgul de Carieră Feroviară în România din 10-12 mai 2022 - 5 mai 2022
Conferința de Infrastructură Club Feroviar, la a XVI-a ediție. Programul complet - 5 mai 2022
TOPUL CELOR MAI PROFITABILE COMPANII DE STAT, CHIAR ȘI ÎN VREME DE PANDEMIE. CARE SUNT CEI MAI MARI DATORNICI - 4 mai 2022
50 de bani pe litrul de carburant: Cine poate beneficia de ajutorul de stat - DOCUMENT - 3 mai 2022
Bugetul Electrificare CFR pe 2022. Numărul salariaților se va reduce drastic - 2 mai 2022
aprilie 2022
Majorare cu o treime a tarifului orar al AFER - 30 aprilie 2022
Start pentru proiecte Quick Wins la Regionala - Cluj. LISTA tronsoanelor vizate - 30 aprilie 2022
Regionala Craiova lansează lucrări la calea - ferată pe 26 de tronsoane. LISTA completă - 29 aprilie 2022
Rețea de căi ferate în creștere în portul Constanța - 29 aprilie 2022
Consiliul Concurenței: În ce condiții carburantul - feroviar poate fi scutit de acciză - 29 aprilie 2022
Grindeanu ca și Drulă. Unei hârtii a feroviarilor i-a luat o săptămână să ajungă din fax pe biroul ministrului - 29 aprilie 2022
INVESTITII IN INFRASTRUCTURA DIN ARAD – 7,5 milioane euro pentru un terminal intermodal - 28 aprilie 2022
Zece oferte depuse la licitația CFR SA pentru repararea a 1.500 km de cale ferată - 28 Aprilie 2022
Scutirea pentru acciza carburantului feroviar a intrat în dezbateri la Camera Deputaților - 28 aprilie 2022
Ministrul Secretar de Stat, Ionuț Săvoiu! Program de acțiune pentru dezvoltarea infrastructurii feroviare! - 27 aprilie 2022
Ministerul Transporturilor vrea să repare calea ferată dintre Portul Galați și Rep. Moldova pentru transportul de mărfuri din Ucraina - 26 aprilie 2022
Top 3 proiecte din Programul Feroviar: liniile București – Craiova, Ploiești – Focșani și Predeal – Brașov - 25 aprilie 2022
Bani puțini pentru căile ferate – costuri uriașe pentru economie! - 25 aprilie 2022
Traficul de marfă blocat la granițele Ucrainei cu Polonia și România - 25 aprilie 2022
Imagini fabuloase din dronă cu podul suspendat peste Dunăre de la Brăila, acoperit de ceaţă. Când va fi gata - 25 aprilie 2022
Sorin Grindeanu anunță că schimbă conducerile companiilor feroviare de stat - 22 aprilie 2022
Autoritatea a autorizat în premieră punerea în funcţiune a proiectului-pilot ERTMS/ETCS nivel 2 Buftea-Brazi; urmează Curtici frontier - 21 aprilie 2022
CNSC poate declara ilegală procedura privind repararea liniilor din Portul Constanța - 21 aprilie 2022
O companie uriașă ar putea intra în faliment! Anunț cutremurător în România: NU mai vreau să minţim - 21 aprilie 2022
CFR Infrastructură a semnat contractul pentru prima etapă a programului de modernizare a Complexului Feroviar București - 21 aprilie 2022
Aproape jumătate dintre cele 700 de vagoane care blocau portul Constanța au fost scoase în ultimele trei săptămâni - 20 aprilie 2022
Discuție importantă pentru viitorul CFR Marfă. Ce s-a decis cu Comisia Europeană - 20 aprilie 2022
Operatorii din transportul feroviar anunță o posibilă grevă dacă premierul nu elimină discriminările - 20 aprilie 2022
Grindeanu: Până săptămâna viitoare, vom transmite Comisiei Europene variantele pentru CFR Marfă - 20 aprilie 2022
Grindeanu, despre scenariile privind CFR Marfă: Primul scenariu, care este şi cel mai simplu, este să se aplice scenariul Alitalia, care a intrat în faliment, au închis peste 3 luni, iar apoi statul a făcut o nouă companie, ITA - 20 aprilie 2022
Patronatele și sindicatele denunță discriminarea sectorului feroviar și amenință cu greva - 20 aprilie 2022
CFR SA are din nou director general. Consiliul de Administrație, convocat de Grindeanu noaptea, ca hoții - 19 aprilie 2022
Cum a ajuns CFR un monument al eşecului în România – serie de reportaje Observator - 19 aprilie 2022
Un nou serviciu de transport combinat de marfă între China și Europa - 19 aprilie 2022
PE FONDUL STĂRII DE URGENŢĂ ŞI DE ALERTĂ Veniturile CFR SA din taxa de utilizare a infrastructurii au scăzut semnificativ - 19 aprilie 2022
BREAKING. Un nou director general al CFR SA, apropiat al lui Bode și Boc - 17 aprilie 2022
ÎN CONTEXTUL RĂZBOIULUI DIN UCRAINA Guvernul a decis modernizarea infrastructurii de cale ferată din Portul Constanţa - 15 aprilie 2022
Transportul de mărfuri – fluxuri redirecționate din Ucraina către România și R. Moldova - 14 aprilie 2022
GALERIE FOTO. Lucrări de creștere a vitezei pe Ploiești – Fetești - 13 aprilie 2022
DOCUMENT Acțiune comună Poliție-AFER pentru depistarea ceferiștilor bețivi - 13 aprilie 2022
PSD și PNL resping decontarea accizei pe feroviar - 12 aprilie 2022
Divizia de afaceri „Full Load Solutions” a fost trasferată de la DB Schenker la DB Cargo - 11 aprilie 2022
CFR SA a semnat contractul pentru modernizarea liniei CF Coşlariu - Cluj Napoca - 9 aprilie 2022
Comisarul european Adina Valean va vizita România în perioada 11 - 12 aprilie - 8 aprilie 2022
Terminal intermodal la Zalău! Valoare proiectului este de 2,6 milioane de euro - 7 aprilie 2022
Preţul energiei crește costul transportului feroviar de marfă - 7 aprilie 2022
CFR a anulat licitația care ar fi dus la „economisirea” a 4.000 de angajați - 6 aprilie 2022
Grindeanu: 400 de vagoane ale CFR Marfă nu pot fi mutate. Au crescut pomi prin ele - 5 aprilie 2022
Grindeanu afirmă că CFR Marfă are datorii de aproximativ 4,5 miliarde de lei, în special către ANAF şi CFR Infrastructură - 4 aprilie 2022
INS: Mai multă marfă pe calea ferată în 2021 față de 2020 - 4 aprilie 2022
Ministerul Transporturilor pregătește privatizarea Rofersped și CFR IRLU - 2 aprilie 2022
Sorin Grindeanu: “Au fost degajate primele 84 de vagoane care blochează de ani de zile liniile de cale ferată din Portul Constanţa” - 1 aprilie 2022
Ministerul Transporturilor dă o lovitură reparatorilor de material rulant. Siguranța feroviară, în pericol - 1 aprilie 2022
martie 2022
Calea ferată București-Craiova: Club Feroviar îi răspunde lui Cristescu mai repede decât Grindeanu - 31 martie 2022
Ce buget are pentru 2022 compania pusă în locul CFR Marfă - 30 martie 2022
Cerealele ucrainene exportate și pe rută feroviară prin România - 29 martie 2022
Grindeanu cere CFR Marfă și CFR SA să mute 700 de vagoane din Portul Constanța - 29 martie 2022
Regionala Brașov lansează lucrări de reparații la calea ferată pe cinci loturi - 29 martie 2022
Modernizarea căii ferate în cifre. LISTA completă a proiectelor în derulare și în pregătire - 24 martie 2022
Summit-ul Zilele Feroviare. UDMR spune ce partide nu au vrut să semneze un Pact național pentru calea ferată - 23 martie 2022
Dan Tanasă: CFR Marfă – între privatizare şi interesul national - 23 martie 2022
Braşov - Sighişoara, cu 120 km/h. Poate în 2032 - 23 martie 2022
Transportatorul feroviar de marfă Tehnotrans Feroviar din Constanţa: Avem volume mai mici de mărfuri. Clienţii se gândesc de două ori dacă fac un transport essential - 22 martie 2022
Regionala CFR Iași deschide șase șantiere pentru reparații la calea ferată - 22 martie 2022
Zilele Feroviare 2022. Mihnea Costoiu: Calea ferată suferă de lipsa resursei umane - 22 martie 2022
GFR lansează Synopsis, aplicație integratoare a sistemelor dezvoltate până în present - 21 martie 2022
Răzvan Garoseanu, Vest Trans Rail: Oamenii care se alătură companiei rămân lângă noi pe termen lung - 21 martie 2022
Zilele Feroviare 2022 – cel mai important eveniment feroviar “business to business” din România - 18 martie 2022
Linie de cale ferată redeschisă între România și Moldova, pentru a prelua refugiații din Ucraina - 18 martie 2022
Patronatele i-au pregătit ministrului Grindeanu o listă lungă de probleme - 16 martie 2022
Investiții CFR de 1,17 miliarde de euro, în 2022 - 15 martie 2022
ÎN ANUL 2021 Consiliul Concurenţei a aplicat amenzi în valoare totală de 407 milioane de lei - 15 martie 2022
CFR a semnat contractul pentru studiul de fezabilitate al proiectului de electrificare a liniei Răduleşti - Giurgiu Nord - 14 martie 2022
”Descindere” a Băncii Mondiale și FMI la Ministerul Transporturilor. Se discută despre CFR - 10 martie 2022
Egis îşi extinde portofoliul cu unul dintre cele mai importante proiecte de modernizare cale ferată din România - 9 martie 2022
Afacerile oligarhului rus Oleg Deripaska în sectorul feroviar din România - 8 martie 2022
Iohannis, miliardele și recesiunea - 7 matie 2022
Evenimentul Zilele Feroviare 2022 - 5 martie 2022
CFR Marfă amână plata datoriei către CFR SA. Concordatul se prelungește - 4 martie 2022
Suprataxă de război. Conflictul din Ucraina scumpește transportul de mărfuri - 3 martie 2022
Radu Gheorghiu, CEO al E-P Rail, companie de transport feroviar de mărfuri: Acum e mai bine să nu mai faci niciun transport, decât să faci cu costurile atât de mari la energie - 3 martie 2022
februarie 2022
Țară în service | Filiera Politică. Cât de sugrumate sunt companiile de stat de oamenii „buni la toate” - 28 februarie 2022
PIERDERI COLOSALE LA CFR SA – Compania estimeaza pierderi de aproape 588 milioane lei in 2022, la venituri de 4,59 miliarde lei - 25 februarie 2022
CFR SA a dat undă verde pentru electrificarea căii ferate Rădulești-Giurgiu - 25 februarie 2022
Gruia Stoica despre potențial: Oricând pot fi luate 50 de milioane de tone de pe șosele și duse pe calea ferată - 24 februarie 2022
Bugetul CFR SA pe 2022: Investiții de un miliard de euro, duble față de anul trecut - 24 februarie 2022
CFR Marfă, semnatara „Pactului feroviar european” de la Paris. Compania de stat s-a angajat că va reduce gazele cu efect de seră - 23 februarie 2022
Bugetul CFR Marfă pe 2022 prevede pierderi cu 28% mai mari - 22 februarie 2022
Mărfurile de pe tren sunt relocate pe şosea din cauza preţurilor record la electricitate - 22 februarie.2022
Autoritatea Feroviară Română va renunța la câteva zeci de angajați - 22 februarie 2022
Consiliul Concurenței pregătește amenzi drastice pentru practicile anticoncurențiale. Domeniile care vor fi luate la bani mărunți - 21 februarie 2022
Potop de investiții în portul Constanța. Se nasc noi capacități de operare și sunt modernizate cele vechi - 21 februarie 2022
Zilele Feroviare, cel mai important eveniment feroviar „business to business” din Romania - 20 februarie 2022
Pledoarie pentru transportul feroviar European - 20 februarie 2022
UDMR propune restituirea accizei la motorina consumată de locomotivele diesel - 17 februarie 2022
Cât de proastă e infrastructura din România: Marfa ajunge mai repede la Cluj de la Hamburg, decât de la Constanța - 17 februarie 2022
Investiții importante la CFR. Aproape 260 de milioane de lei pentru dotarea cu utilaje feroviare performante - 17 februarie 2022
CFR SA: 100,7 milioane de lei pentru dotarea cu utilaje feroviare performante - 16 februarie 2022
Polonia: Investiții de 47 de milioane de euro în transportul feroviar de marfă - 15 februarie 2022
Ce bani sunt disponibili prin ajutoare de stat și alte fonduri nerambursabile în 2022 pentru antreprenori - 14 februarie 2022
Premiile Capital. Gruia Stoica, nominalizat la Antreprenorul anului 2021 - 9 februarie 2022
Energia de tracțiune pe întregul sistem feroviar trece prin buzunarele a 3-4 SRL-uri - 8 februarie 2022
CFR SA a desemnat câştigătorul licitaţiei pentru elaborarea studiului de fezabilitate şi a proiectului tehnic - Apahida şi Ilva Mică - 7 februarie 2022
Germania renunță la motorină! Decizia care uimește toată Europa - 7 februarie 2022
Consiliul Concurenței: Concordatul CFR Marfă expiră. Din aprilie 2021 „nu s-au schimbat fundamental lucrurile” - 5 februarie 2022
Episodul 9: rezumatul problemelor şi posibilitățile de destructurare a grupării care a captat AFER - 4 februarie 2022
Bogdan Chirițoiu: Companiile din transporturi nu merg grozav, dar nu moare nimeni anul acesta. Sper că până la anul o să avem aprobate planurile de restructurare și la CFR Marfă, și la TAROM, și sperăm și Blue Air - 4 februarie 2022
Număr record de secretari de stat la Transporturi. Câți erau pe vremea lui Băsescu și Mitrea - 1 februarie 2022
ianuarie 2022
Compania intermodală Hupac transportă din ce în ce mai multe remorci pe calea ferată - 28 ianuarie 2022
Reforme eșuate și soluții eficiente pentru remedierea situației AFER - 28 ianuarie 2022
Patru societăți feroviare, în Top 10 companii de stat cu pierderi pe 2020 - 27 ianuarie 2022
Primul tren din lume pe bază de HIDROGEN. Principiul de funcţionare - 26 ianuarie 2022
CFR Marfă a majorat tarifele cu 10% din ianuarie 2022 - 26 ianuarie 2022
Anunțuri de angajare și cursuri de calificare publicate în ultima săptămână pe platforma CFiR - 26 ianuarie 2022
GRAMPET intră pe piața din Polonia și va continua investițiile în proiecte verzi - 26 ianuarie 2022
Regulamentul TEN-T, în discuție în cadrul Comisiei pentru Transporturi din cadrul CRPM - 25 ianuarie 2022
Transporturile au trimis Guvernului Ordonanța „colac de salvare” a CFR Marfă - 21 ianuarie 2022
Acte normative periculoase emise la comandă şi subminarea organismelor independente din AFER - 21 ianuarie 2022
Cargo Trans Vagon, locomotivă Softronic în probe pe București-Constanța - 20 ianuarie 2022
Gruia Stoica: ”Ne concentrăm și pe finalizarea proiectului rezidențial din Pipera, pe un teren de 10.367 de metri pătrați” - 18 ianuarie 2022
Proiectul de HG pentru „Sistem de telegestiune a energiei electrice și de compensare a factorului de putere în substațiile de tracțiune” - 18 ianuarie 2022
Sistem de telegestiune a electricității la CFR SA, implementat în ceasul al 13-lea - 17 ianuarie 2022
Operatorul feroviar Deutsche Bahn, care activează și în România, vrea să angajeze 21.000 de persoane în acest an - 17 ianuarie 2022
Cu trenul vin banii la Bursa de la Bucureşti: Reva Simeria, companie care repară vagoane de marfă şi la care antreprenorul Gruia Stoica are controlul majoritar, plăteşte dividende care asigură un randament mamut de 40%. Explozie a acţiunilor pe tranzacţii substanţiale - 17 ianuarie 2022
Peste 200.000 de euro pentru infrastructura feroviară din Portul Constanța - 17 ianuarie 2022
EXCLUSIV. Tronson de 33 km de cale ferată, modernizat de 19 miniștri - 17 ianuarie 2022
Trafic ROLA record pe axa Brenner în 2021 - 16 ianuarie 2022
Peste un miliard de lei, doar dobânzi și penalități în contul CFR Marfă. Cum va renaște compania - 14 ianuarie 2022
Cum explică Ministerul Transporturilor faptul că refacerea unui fir pe o rută CFR a costat 12 milioane de euro pe timpul lui Drulă, iar acum sare de 190 de milioane - 14 ianuarie 2022
Undă verde pentru modernizarea căii ferate Constanța-Mangalia. S-a semnat contractul - 14 ianuarie 2022
România printre statele UE cu cele mai multe accidente feroviare şi cele mai multe decese - 13 ianuarie 2022
S-a semnat contractul privind introducerea de tram-train pe Reșița-Timișoara - 13 ianuarie 2022
Autoritățile de siguranță feroviară franceză și germană au semnat un acord de cooperare - 13 iauniarie 2022
Alstom câștigă un contract de referință pentru livrarea până la 200 de rame electrice regionale în Norvegia - 13 ianuarie 2022
Coridorul de transport feroviar de marfă Marea Nordului – Marea Baltică extins la Medyka și la porturile Gent (Terneuzen) și Zeebrugge - 12 ianuarie 2022
Se semnează contractul pentru 118 km de cale ferată modernizată prin PNRR - 11 ianuarie 2022
Noile norme privind principalele drumuri din UE ar trebui să îmbunătățească siguranța infrastructurii - 11 ianuarie 2022
Licitația pentru modernizarea tronsonului de cale ferată dintre Predeal și Brasov va fi lansată anul viitor - 11 ianuarie 2022
DB Cargo își extinde know-how-ul în logistică, preluând divizia de transport combinat de la DB Schenker - 10 ianuarie 2022
Iarna a produs perturbări în circulația trenurilor. Tracțiune dublă în vestul țării - 10 ianuarie 2022
Sorin Grindeanu despre CFR Marfă: “E evidentă o creștere și o îmbunătățire” - 9 ianuarie 2022
Licitația pentru Timișoara-Arad, suspendată în urma unei decizii a CNSC - 9 ianuarie 2022
Când va fi lansată licitația pentru modernizarea căii ferate Predeal-Brașov - 8 ianuarie 2022
Siemens Mobility a primit o comandă de 100 locomotive Vectron de la Railpool - 8 ianuarie 2022
Noi reguli pentru carantina la intrarea în țară. Ce se întâmplă cu mecanicii de locomotivă - 7 ianuarie 2022
Alte două loturi din calea ferată Cluj Napoca- Episcopia Bihor, scoase la licitație de CFR SA - 7 ianuarie 2022
VOR ÎNCEPE ÎN CURÂND LUCRĂRILE LA STAȚIA CIULNIȚA/A FOST LANSATĂ LICITAȚIA - 6 ianuarie 2022
S-a semnat contractul pentru studiul de fezabilitate în vederea modernizării a 106 km de cale ferată în zona Vatra Dornei - 6 ianuarie 2022
Guvernul a aprobat planul de acțiune pentru creșterea transportului feroviar până în 2026 - 5 ianuarie 2022
Doi noi secretari de stat la Ministerul Transporturilor. Unul a fost coleg cu Dan Costescu - 5 ianuarie 2022
Redresare a transporturilor feroviare de marfă în 2021 - 4 ianuarie 2022
Guvernul și-a povestit visul feroviar: 1 miliard de lei pentru modernizarea a 160 de bariere CFR. Din 3.000! - 4 ianuarie 2022
Îndrumar pentru ministrul Grindeanu: Ce este AFER, ce este ARF. Plan de acțiune la CFR Marfă pentru… 2021 - 3 ianuarie 2022
Modernizarea și electrificarea liniei Cluj Napoca- Episcopia Bihor, scoasă oficial la licitație - 3 ianuarie 2022
Arhiva articole de presa 2021
Arhiva articole de presa 2020
Arhiva articole de presa 2019