Articole de presa
2023
- ANALIZĂ. Coliva și c(i)olacul la CFR: taxarea multinaționalelor lovește în companiile românești - 2 februarie 2023
- Stadiul proiectelor de infrastructură CFR în ianuarie, tronson cu tronson. Șantierele au înghețat - 2 februarie 2023
- Miza propunerii PSD de a introduce o taxă de 1% din cifra de afaceri pentru companiile mari: 3,5 miliarde lei de la 260 de companii. Care este schema şi care sunt firmele vizate? - 2 februarie 2023
- BREAKING Schimbare la vârful CFR SA. Numărul 2 din companie pleacă acasă cu banii - 1 februarie 2023
- Mandate pe patru ani pentru șefii AFER și ASFR, încetate doar prin demisie sau deces - 1 februarie 2023
- CFR SA alocă 19,4 milioane lei pentru reparaţii la infrastructura podului de la Bobolia - 1 februarie 2023
- CFR SA: 26 de milioane de lei din PNRR pentru modernizarea instalaţiilor de siguranţă feroviară– etapa DALI - 31 ianuarie 2023
- Reorganizarea AFER, pe ordinea ședinței de Guvern. Ce se întâmplă cu angajații - 31 ianuarie 2023
- 2022, performanţă istorică pentru Portul Constanţa: cel mai mare volum de mărfuri - 31 ianuarie 2023
- Modernizarea Magistralei CFR Simeria – Curtici pentru viteza maximă a trenurilor de 160 km/h se termină în 2024. Astaldi a străpuns tunelul de la Bătuța (650 metri) pe Valea Mureșului - 31 ianuarie 2023
- Care va fi viteza maximă pe Constanța-Mangalia. Proiectul de modernizare, în cifre - 30 ianuarie 2023
- Rotativa PSD-PNL: Bode a pierdut Transporturile. LISTA scurtă pentru viitorul ministru - 30 ianuarie 2023
- Linia de cale ferată Șimand – Nădab va fi modernizată în acest an - 29 ianuarie 2023
- Incendiu la locomotivă pe Valea Jiului. Marfarul avea 22 de vagoane cu biocombustibil - 27 ianuarie 2023
- Cât îl mai ține ministrul Sorin Grindeanu pe șeful CFR Infrastructură, Ion Simu, urmărit penal într-un dosar DNA: „Deocamdată e doar suspect, dacă va fi inculpat va face un pas în spate, dar în februarie i se termină mandatul” / Simu, lăudat cu performanțele din PNRR - 26 ianuarie 2023
- Noi structuri de conducere la CFR Călători, CFR SA și Metrorex. Anunțul lui Grindeanu - 26 ianuarie 2023
- GLS Germania testează o soluţie intermodală pentru transportul coletelor - 26 ianuarie 2023
- Unic ofertant pentru redeschiderea tunelului feroviar Palas spre Portul Constanța - 26 ianuarie 2023
- Grindeanu a „centrat” jumătate din banii CFR SA doar Regionalei Timișoara. Încep lucrările la el acasă și se laudă - 26 ianuarie 2023
- Peste 30% din rețeaua feroviară în pericol de închidere. Lovitura dată de la minister - 26 ianuarie 2023
- Ministerul Transporturilor face reglementarea ce permite înființarea companiei de înlocuire a CFR Marfă - 26 ianuarie 2023
- 64 de linii de cale ferată din Portul Constanța vor fi redeschise în 2023 - 25 ianuarie 2023
- Forumul de Infrastructură, Transporturi și Logistică – Ediția a II-a, 9 februarie 2023 - 25 ianuarie 2023
- Sorin Grindeanu anunţă că săptâmâna viitoare vor fi noi Consilii de Administraţie, selectate pe legea 109, pentru primele 5 companii de la ministerul Transporturilor, CNAIR, CNIR, CFR SA, CFR Călători şi Metrorex - 25 ianuarie 2023
- UIRR trage un semnal de alarmă: 2023, an crucial pentru transportul intermodal! - 24 ianuarie 2023
- Șefa CENAFER nu poate modifica regulamentul de organizare și funcționare - ianuarie 2023
- Sindicatele medicale CF pichetează miercuri Ministerului Transporturilor - 24 ianuarie 2023
- Scrisoare deschisă a publicației Club Feroviar către Guvern pe tema alocării arbitrare de fonduri de investiții Regionalelor CFR SA - 23 ianuarie 2023
- Retrospectiva evenimentelor interne 16-20 ianuarie 2023 - 20 ianuarie 2023
- Lucrări la MAV. Două trenuri internaționale anulate și înlocuite de o cursă suplimentară - 20 ianuarie 2023
- Scandal uriaș la Ministerul Transporturilor – Numire controversată la CFR a omului lui Grindeanu, acuzat de corupție – Dovezi exclusive - 19 ianuarie 2023
- Cum ar arăta un sistem energetic eficient și decarbonizat pentru România anului 2050 - 19 ianuarie 2023
- UIRR trage un semnal de alarmă: 2023, an crucial pentru transportul intermodal! - 18 ianuarie 2023
- AFER crește tariful orar. Acesta va fi aproape dublu față de ianuarie 2022, dar mic comparativ cu Europa de Vest - 17 ianuarie 2023
- Germania: 25% din mărfuri trebuie puse pe tren până în 2030 - 17 ianuarie 2023
- Grindeanu face numiri ilegale în conducerea CFR SA. Politrucii iau locul profesorilor universitari. Legea batjocorită cu voie de la Guvern - 17 ianuarie 2023
- Prelungirea concordatului CFR Marfă, versiunea 2.0. Măria și-a schimbat pălăria - 17 ianuarie 2023
- Contracte semnate pentru lucrări la calea ferată București-Craiova: 45 de milioane de euro - 17 ianuarie 2023
- EXCLUSIV. DNA s-a pus pe CFR SA. A luat la puricat contractele lui Simu și Grindeanu - 17 ianuarie 2023
- Sorin Grindeanu la DNA. A fost audiat în dosarul lui Ion Simu-Alexandru și Petru Ceșa - 17 ianuarie 2023
- Ion Simu-Alexandru și Petru Ceșa puși sub urmărire penală de DNA Timișoara - 16 ianuarie 2023
- Alocare bugetară de 100 milioane de euro pentru calea ferată din nord-estul României - 16 ianuarie 2023
- Sorin Chinde: România poate fi hub regional între Europa și China - 16 ianuarie 2023
- Câți bani a dat statul român prin ARF pe călătoriile ucrainenilor pe CFR în 2022 - 13 ianuarie 2023
- Cum lucrează Wiebe în Portul Constanța. Nemții au “uitat” de Swietelsky - 13 ianuarie 2023
- S-a semnat contractul de supervizare la modernizarea liniei ferate Ronaț Triaj-Arad - 13 ianuarie 2023
- A patra propunere de reorganizare a AFER în șase luni de zile - 13 ianuarie 2023
- Mitingul ceferiștilor din Piața Victoriei. Aplicarea Statutului, în pericol - 12 ianuarie 2023
- Corina Crețu atrage atenția că România poate pierde fonduri europene pentru modernizarea infrastructurii feroviare - 12 ianuarie 2023
- Cum a devenit Facebook instrument de management al CFR SA - 12 ianuarie 2023
- A fost desemnată firma care va moderniza 42 km de cale ferată pe ruta Tecuci-Iași - 11 ianuarie 2023
- Proiect feroviar comun Grecia și Bulgaria, concurent Portului Constanța - 10 ianuarie 2023
- Sorin Chinde, Grampet: Un transport feroviar sustenabil nu poate fi efectuat cu tracţiune diesel - 9 ianuarie 2023
- INS: Primele 9 luni, scădere de 2,9% în transportul feroviar - 9 ianuarie 2023
- 2022 a fost anul cu plăți-record din fonduri europene - 8 ianuarie 2023
- Linii feroviare în portul Constanța, scoase de la naftalină - 7 ianuarie 2023
- Constanța este o verigă importantă între Asia Centrală și Europa Centrală și de Est - 4 ianuarie 2023
- Trenurile de marfă aproape că vor zburda după modernizarea liniei Predeal – Brașov - 3 ianuarie 2023
- 2022, an cu plăţi record din fonduri europene în sectorul transporturilor - 1 ianuarie 2023
Arhiva articole de presa 2022
Arhiva articole de presa 2021
Arhiva articole de presa 2020
Arhiva articole de presa 2019