Articole de presa 2022
2022
- Modul de calcul şi nivelul tarifar pentru activităţile de investigare a accidentelor şi incidentelor feroviare - 29 decembrie 2022
- Contract semnat pentru reconstrucția viaductului Cârcea - 29 decembrie 2022
- Stadiul proiectelor de infrastructură feroviară în decembrie. Avans pe Brașov-Sighișoara - 28 decembrie 2022
- Noi investiții în infrastructura feroviară - 28 decembrie 2022
- Tunel de aproape 10 km, între Azuga și Timișu de Jos. CFR a stabilit traseul final pentru modernizarea căii ferate - 28 decembrie 2022
- Calea ferată București – Pitești: Patru oferte pentru lucrări estimate la 690 de milioane de lei - 28 decembrie 2022
- S-a stabilit cine se va ocupa de sporirea siguranței feroviare la regionalele București, Brașov și Craiova - 27 decembrie 2022
- Înfiinţarea Companiei ,,Carpatica Feroviar” care ar putea lua locul CFR Marfă, pe masa Guvernului. Ordonanţa de Urgenţă pune accentul pe transportul militar de echipamente şi armament - 27 decembrie 2022
- CFR Infrastructură a semnat un nou contract finanțat prin PNRR - 27 decembrie 2022
- Ultimul mare contract prin PNRR pentru modernizarea liniei de tren Cluj Napoca-Oradea va fi semnat vineri, cu asocierea Aracada-Alstom. Din opt mari contracte pentru lucrări de reabilitare, la CFR a mai rămas de semnat doar lotul 1 Caransebeş-Lugoj - 26 decembrie 2022
- Grindeanu: A fost săptămâna proiectelor finanțate prin PNRR. Cum avansează cele mai importante proiecte - 24 decembrie 2022
- 86,78% – gradul de contractare a banilor din PNRR pentru CFR SA - 24 decembrie 2022
- TRANSPORTURILE în 2022. Volumele de mărfuri pe şosele au crescut, pe calea ferată trenurile au circulat tot cu 15-17 km la oră, iar în portul Constanţa s-au înregistrat blocaje - 22 decembrie 2022
- Câți bani fac austriecii din șinele de cale ferată pe care le vând - 22 decembrie 2022
- Ceferiștii cer reducerea vârstei de pensionare la 55 de ani. Ministerul Muncii se opune aplicării legii din 2020 - 22 decembrie 2022
- Ciucă: România salută perspectivele de cooperare dintre portul Busan din Republica Coreea și Constanța - 22 decembrie 2022
- CFR SEMNEAZA UN NOU CONTRACT DE MILIARDE – Arcada si Alstom castiga contractual de 1,53 de miliarde de lei fara TVA pentru electrificarea a 36,53 de km de cale ferata intre statiile Aghires si Poieni - 22 decembrie 2022
- PNRR: Infrastructura feroviară din Regionala Galați va fi modernizată astfel încât să fie eliminate restricțiile de circulație - 21 decembrie 2022
- Modernizarea liniei de tren Predeal-Brașov costă aproximativ 1,4 miliarde de euro. Se va face din bani europeni, prin Programul Operațional Transport - 21 decembrie 2022
- Programul Transport a primit aprobarea din partea Comisiei Europene. Valoarea proiectului este de 9,6 miliarde de euro - 21 decembrie 2022
- 60 de milioane de euro de la UE pentru modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanţa şi construcţia podului de la Ungheni - 21 decembrie 2022
- EXPRESS FORWARDING își mărește echipa - 19 decembrie 2022
- Iohannis a semnat decretul privind promulgarea bugetului pe 2023. Mai puțini bani la CFR - 19 decembrie 2022
- Modernizarea accesului feroviar în Portul Constanța: zeci de noi linii abătute în stații - 19 decembrie 2022
- Drumul Mătăsii: volume şi perspective de dezvoltare - 19 decembrie 2022
- Austria, “premiată” de CFR SA la o zi după votul negativ privind Schengen - 18 decembrie 2022
- Comisia Europeană a aprobat Programul Operațional Transport. Bani pentru calea ferată - 16 decembrie 2022
- Transportul pe calea ferată, tras în jos de creşterile de preţ la energie - 16 decembrie 2022
- CFR Marfă cere dizolvarea Rolling Stock - 16 decembrie 2022
- Apel deschis continuu de candidaturi pentru selectia membrilor grupului de experti pe pilonul tehnic al celui de-al patrulea pachet feroviar
- Modernizarea liniilor din Portul Constanța: s-a finalizat etapa pe ochi frumoși - 13 decembrie 2022
- Cătălin Coşconel, SLS Cargo: Ne vom concentra pe dezvoltarea transportului feroviar - 13 decembrie 2022
- Grindeanu în fața Parlamentului. Pentru 2023 cere dublu la rutier față de feroviar - 12 decembrie 2022
- Consiliul Economic și Social – aviz nefavorabil pe proiectul de Buget 2023: Obiecțiile - 12 decembrie 2022
- Nou jucător pe piața feroviară din România: JSW Steel Italy Piombino - 12 decembrie 2022
- Elveția a lansat trenul Golden Pass Express. Ar fi util pe București-Chișinău - 11 decembrie 2022
- Revoluție tehnologică în Elveția. Se lansează trenul care își poate modifica ecartamentul și înălțimea vagoanelor - 10 decembrie 2022
- Șeful Consiliului Concurenței, despre Carpatica Feroviar: Trebuie să apară o companie nouă care să preia partea sănătoasă a CFR Marfă. Discutăm cu Comisia Europeană despre transferul de active - 9 decembrie 2022
- Un nou jucător pe piața feroviară din România - 9 decembrie 2022
- Guvernul schimbă regulile privind majorarea TUI de către gestionarii privați de infrastructură - 9 decembrie 2022
- Afacerile austriece în sistemul feroviar românesc - 9 decembrie 2022
- Gruia Stoica - 9 decembrie 2022
- Au fost semnate peste 50 de contracte finanțate prin PNRR - 8 decembrie 2022
- Se suspendă din nou aplicarea Statutului personalului feroviar - 8 decembrie 2022
- Proiectul bugetului de stat pe 2023 - 8 decembrie 2022
- Contracte Regionala Craiova - 8 decembrie 2022
- CFR SA a semnat contractul pentru încă un lot din calea ferată Cluj Napoca - 8 decembrie 2022
- Buget 2023 - 8 decembrie 2022
- Intermodalul poate dubla cota transportului feroviar de marfă în UE.docx - 7 decembrie 2022
- Routier European Transport lansează primul tren propriu către Germania - 7 decembrie 2022
- S-au modificat procedurile pentru obținerea permisului de mecanic de locomotivă - 6 decembrie 2022
- Aproape 500 de miliarde euro, investiții necesare în rețeaua TEN-T feroviară - 4 decembrie 2022
- Electrificare CFR cumpără energie la preț speculativ de la o firmă de intermediere - 2 decembrie 2022
- Primul tren de marfă alimentat cu hidrogen va circula în 2025, în Franța - 29 noiembrie 2022
- CFR SA vrea să redeschidă tunelul Palas din Constanța, pe care-l voia Radu Mazăre - 29 noiembrie 2022
- CFR nu reușește sa scape de vechile vagoane; se organizează licitații peste licitații - 27 noiembrie 2022
- Ministerul Transporturilor vinde Rofersped, Casa de Expediții a CFR Marfă - 26 noiembrie 2022
- Grindeanu visează la „salvarea” CFR Marfă pe schema italiană - 24 noiembrie 2022
- Guvernul înființează o nouă companie feroviară care va transporta atât echipament militar, cât și cereale - 24 noiembrie 2022
- Între Arad şi Curtici au fost închise 36 de linii de cale ferată, din cele 89 existente în urmă cu 30 de ani - 24 noiembrie 2022
- TRONSONUL 3 AL LINIEI DE CALE FERATA SIMERIA-GURASADA A AJUNS LA 70% – Aproape 41 km de infrastructura feroviara, linie dubla, vor fi modernizati - 18 noiembrie 2022
- DP World construieşte la Constanţa cel mai important terminal RO-RO de la Marea Neagră
- Nicolae Ciucă în gară, nemulțumit de starea infrastructurii pe Regionala Cluj - 18 noiembrie 2022
- Începe Târgul de Carieră Feroviară în România. Sute de oferte de angajare - 18 noiembrie 2022
- Portul Constanţa a urcat puternic în topul porturilor din UE - 17 noiembrie 2022
- TOP Forbes România | Lista celor mai bogați români în 2022. Fostul lider a pierdut primul loc, iar alte nume importante au ieșit din clasament - 17 noiembrie 2022
- A doua rectificare bugetară din 2022. Se taie bani de la Ministerul Transporturilor - 16 noiembrie 2022
- CFR Infrastructură: Punctul feroviar de frontieră Câmpulung la Tisa, redeschis după 15 ani - 15 noiembrie 2022
- Dispute în Germania în jurul trenurilor cu hidrogen - 15 noiembrie 2022
- Târgul de Carieră Feroviară în România, în weekend - 15 noiembrie 2022
- Routier European Transport lansează primul tren propriu către Germania - 14 noiembrie 2022
- Alt oraș blocat de sute de vagoane părăsite ale CFR - 14 noiembrie 2022
- Schimbări majore în formarea și calificarea ceferiștilor. LISTA meseriilor vizate - 12 noiembrie 2022
- Începe "revoluția feroviară" din portul Constanța! Se vor face investiții de miliarde de lei - 12 noiembrie 2022
- Tren oprit la barieră ca să treacă coloana lui Ciucă - 11 noiembrie 2022
- Investiții de peste 1 miliard de euro în Portul Constanța - 10 noiembrie 2022
- Transportatorii feroviari de marfă ar putea opri activitatea. Facem reclamație la Comisia Europeană împotriva discriminării, spun ei - 10 noiembrie 2022
- S-a semnat primul contract pentru electrificarea căii ferate Cluj Napoca-Episcopia Bihor - 10 noiembrie 2022
- DSV Road: Cererea pentru transport intermodal a crescut cu 30% ca urmare a dorinței companiilor de a reduce impactul asupra mediului - 9 noiembrie 2022
- Portul Constanța: Trenurile de marfă circulă cu viteze între 5 și 25 km/h. Jumătate din liniile de cale ferată, închise sau cu limită de viteză. Guvernul alocă din fonduri europene și de la buget peste 1 miliard euro - 9 noiembrie 2022
- Transportul feroviar de marfă în România, creştere semnificativă în 2021 - 9 noiembrie 2022
- Sectorul feroviar ar putea beneficia de energie plafonată la 1.300 lei pe MWh - 9 noiembrie 2022
- Conexiune feroviară 2.0 pe Noul Drum al Mătăsii. Timp de tranzit de 10 zile între China şi Germania - 9 noiembrie 2022
- Companiile feroviare din România și Ucraina au făcut prima probă pe linia dintre Valea Vișeului și Berlibaș - 8 noiembrie 2022
- Perspective ușor pesimiste pentru transportul intermodal în 2023 - 8 noiembrie 2022
- Bani pentru reabilitarea căii ferate Simeria-Petroșani - 8 noiembrie 2022
- Marți vor începe înscrierile pentru interviurile de la Târgul de Carieră Feroviară în România - 7 noiembrie 2022
- Cel mai mare contract din istoria Ministerului Transporturilor: 2 miliarde de Euro pentru modernizarea Magistralei CFR Craiova-Caransebeș. Doar tunelul de la Balota de 6 kilometri ar putea costa 500 milioane Eur - 6 noiembrie 2022
- Terminalul Intermodal DP World din Aiud, dezvoltat în proporție de 53% - noiembrie 2022
- Cehia îşi îmbunătăţeşte conexiunile intermodale cu Slovacia şi Polonia - noiembrie 2022
- Modernizarea Craiova-Caransebeș costă peste 12 miliarde lei. Linia Craiova-Calafat a fost uitată - 4 noiembrie 2022
- UE vrea să conecteze Ucraina şi Moldova la reţeaua feroviară TEN-T - 4 noiembrie 2022
- Modernizarea stației CF Pașcani va fi făcută doar pe jumătate. Cât va costa - 4 noiembrie 2022
- CFR Infrastructură a semnat primul contract de modernizare a infrastructurii feroviare din cadrul PNRR, contract în valoare de 1,44 miliarde lei - 4 noiembrie 2022
- INTERVIU Lorie Tekorius, CEO Greenbrier Companies, despre viitorul transportului de marfă în Europa și planuri de extindere în România: În Caracal, instalăm o nouă linie de montare a roților complet automatizată, cu o investiție de ordinul a zeci de milioane de euro - 3 noiembrie 2022
- Amedeo Neculcea, GFR: Portul Constanța e o bijuterie care trebuie articulată la căile terestre de transport - 3 noiembrie 2022
- Se simplifică procedurile de tranzit feroviar al mărfurilor pe teritoriul Ucrainei - 3 noiembrie 2022
- ROMÂNIA, PRINTRE ŢĂRILE UE CU O CREŞTERE SEMNIFICATIVĂ A TRANSPORTULUI FEROVIAR DE MARFĂ ÎN 2021 - 1 noiembrie 2022
- România se află printre ţările UE cu o creştere semnificativă a transportului feroviar de marfă în 2021 - 31 octombrie 2022
- Petrișor Peiu: Uniunea Europeană a pierdut pariul cu transportul feroviar - 31 octombrie 2022
- Regulamentul de amenzi al Consiliului Feroviar a intrat în vigoare - 31 octombrie 2022
- ANAF a scos la licitație și vagoanele CFR Marfă din Stația Palas - 31 octombrie 2022
- Duminică se trece la ora oficială de iarnă în transportul feroviar. Trenurile vor aștepta în gări - 29 octombrie 2022
- Guvernul a aprobat modernizarea a 75 de locomotive și 139 de vagoane, precum și reabilitarea a 6 gări - 28 octombrie 2022
- Țară în service | Miliarde pentru șine: lucrările de modernizare ale CFR au întârziere. Unde merg banii - 27 octombrie 2022
- Calea ferată Ungheni – Iași – Pașcani, în lungime de 97 km și cu o valoare estimată de 388 milioane euro, urmează să fie finațată prin fonduri europene - 27 octombrie 2022
- Licitație de 60 milioane de euro lansată de CFR SA pentru reparații la trecerile la nivel - 26 octombrie 2022
- Haosul din energie crește de la o zi la alta: Industria, în pericol - Discuții pe ultima sută de metri - 26 octombrie 2022
- Mitingul ceferiștilor de la Guvern: “Vrem aplicarea Statutului personalului feroviar” - 25 octombrie 2022
- CFR SA cumpără aparate pentru măsurarea forțelor la macazuri, în valoare de 90.000 de euro - 24 octombrie 2022
- Regionala Iași a CNCF CFR SA lansează lucrări de consolidare terasamente feroviare - 24 octombrie 2022
- CFR MARFA RAMANE TOT PE MINUS – Pierderile companiei ar putea depasi 371 milioane lei in acest an. Castigul mediu lunar pe salariat depaseste 1.000 de euro - 24 octombrie 2022
- Îți dorești o carieră în domeniul feroviar? În luna noiembrie, CFiR te pune față-n față cu angajatorii - 23 octombrie 2022
- Guvernanța clientelar-politicianistă a dus de râpă companiile și regiile statului - 23 octombrie 2022
- Comisia Europeană a autorizat plata primei cereri din cadrul PNR, care aduce României 2,6 miliarde euro, pentru revitalizarea economiei (MIPE) - 22 octombrie 2022
- Petrișor Peiu: Producătorii mondiali trebuie să își localizeze producția feroviară și în România. Politicile „verzi” ale UE, eronate - 21 octombrie 2022
- Grindeanu dă vina pe constructori pentru întârzierile cu modernizarea căii ferate Brașov – Sighișoara - 20 octombrie 2022
- Vasile Șeclăman către studenți: N-aveți nicio șansă la CFR, doar dacă faceți o școală de pedichiuriști - 19 octombrie 2022
- Șeful patronatelor feroviare:„Voi, studenții, n-aveți nicio șansă la CFR! Oficialii se ocupă să pună coafeze și veterinari prin consiliile de administrație.” - 19 octombrie 2022
- Transportatorii feroviari cer plafonarea preţurilor la energie - 19 octombrie 2022
- Videoconferinţa ZF Economia verde „Cum poate salva mediul transportul feroviar?” - 19 octombrie 2022
- Patronatele şi sindicatele din transporturi cer Parlamentului amendarea OUG pe energie astfel încât preţurile şi tarifele la energie electrică şi gaze să fie reglementate şi reduse substantial - 18 octombrie 2022
- Au început Zilele Feroviare, ediția de toamnă. S-au anunțat angajări la stat și la privat - 18 octombrie 2022
- CRIZA ENERGIEI SI A GAZELOR, DECONTATA DE CIUCA – Asociatiile patronale din sectorul transporturilor ies in strada daca nu se modifica OUG 119/2022: “A generat disponibilizarea a peste 5000 de angajati” - 18 octombrie 2022
- Patronatele şi sindicatele din transporturi solicită Parlamentului amendarea OUG 119/2022 astfel încât ”preţurile şi tarifele la energie electrică şi gaze să fie reglementate şi reduse substanţi - 17 octombrie 2022
- Răbdarea a ajuns la limită: Transportatorii cer preţuri reglementate la gaze naturale şi energie electrică - 17 octombrie 2022
- 1,1 miliarde de euro pentru modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța - 17 0ctombrie 2022
- Sindicatele și patronatele transportatorilor cer eliminarea speculanților din energie și profituri controlate - 17 octombrie 2022
- Cum fură șmecherii banii statului pentru compensarea prețurilor la energie: Exportă profitul către firme paravan și cer subvenții de la stat - 16 octombrie 2022
- ISPCF și-a actualizat oferta de pe CFiR în vederea participării în ”Standul Carierei Feroviare” de la Polijobs 2022 - 16 octombrie 2022
- Stadiul proiectelor de infrastructură feroviară în septembrie. RailWorks, cel mai mare avans - 14 octombrie 2022
- Nu mai avem nicio șansă să circulăm decent cu trenul în România. Imaginile zilei cu directorul CFR Infrastructură - 13 octombrie 2022
- Cum folosesc trenurile sistemele de urmarire GPS - 12 octombrie 2022
- A fost redeschisă ruta feroviară Valea Vișeului-Berlibas, linie de tranzit la granița cu Ucraina - 12 octombrie 2022
- Bento, companie listată la BVB, digitalizează operaţiunile Grup Feroviar Român, principalul operator privat de transport feroviar din ţară - 12 octombrie 2022
- Reacţie dură de la Azomureş, cel mai mare consumator de gaze din România, închis de un an. “Ce vedem la Bursa de la Viena este o porcărie. De ce trebuie gazul românesc cuplat cu Viena dacă piaţa nu funcţionează? Statul are puterea de a reglementa preţul.” - 11 octombrie 2022
- LUCRARI FINALIZATE IN PORTUL CONSTANTA – Wiebe Romania a finalizat lucrarile pe lotul 1 Port - Constanta - 10 octombrie 2022
- #EECONNECTED 2022- despre transportul multimodal și conexiuni de business - 9 octombrie 2022
- VTG AG, soluţii inovatoare pentru transportul combinat prezentate la TransLogistica România 2022 - 8 octombrie 2022
- Compania feroviară românească Vest Trans Rail, cumpărată de grupul bulgar Bulmarket - 7 octombrie 2022
- Aberații obișnuite: Energia din frânare recuperativă, recunoscută doar la locomotivele propulsate de energia soarelui și vântului - 7 octombrie 2022
- Operatorii feroviari devin prosumatori de energie electrică - 6 octombrie 2022
- Trenurile intermodale au nevoie de prețuri constante ale energiei electrice - 6 octombrie 2022
- Guvernul a pus Bursa Română de Mărfuri pe chituci. Nicio tranzacție pe energie - 5 octombrie 2022
- Probabil, cel mai bun moment de angajare din ultimii 2 ani - 3 octombrie 2022
- Reparațiile pe Magistrala 300 dau bătăi de cap Regionalei București a CNCF CFR SA - 3 octombrie 2022
- Se împlinesc 24 de ani de la divizarea SNCFR, făcută de Traian Băsescu, și de la înființarea AFER - 1 octombrie 2022
- Companiile feroviare se îndreaptă spre Bursa de Mărfuri pentru cumpărarea energiei electrice necesare - 30 septembrie 2022
- PE susține stimularea surselor regenerabile și a economiilor de energie - 30 septembrie 2022
- Ca la autostrăzi! Ministerul Transporturilor a anunțat că podul de la Brăila nu va mai fi finalizat în luna decembrie - 29 septembrie 2022
- „Grija” Guvernului de feroviar. Acesta scade cu șase procente, cel rutier crește cu 12% - 28 septembrie 2022
- Coridor feroviar pentru transportul semiremorcilor între țările baltice și vestul Europei - 28 septembrie 2022
- Alstom și Astaldi își dispută un miliard de lei. Dezinformările lui Grindeanu: Există constructori desemnați - 27 septembrie 2022
- CFR BIFEAZA PIERDERI DE APROAPE 100 MILIOANE EURO – Compania si-a planificat investititii de 6,91 miliarde lei - 26 septembrie 2022
- România ar putea să devină prin Constanța cel mai important jucător regional pe piața combustibililor - 25 septembrie 2022
- România, prinsă într-un joc economic. Companiile străine care controlează piața petrolieră din țara noastră - 25 septembrie 2022
- Grindeanu în top cinci vizibilitate publică. Nu propulsat de căile ferate - 24 septembrie 2022
- Consiliul Concurenței: traficul de mărfuri prin Portul Constanța, afectat de lipsa investițiilor - 24 septembrie 2022
- Regionala Cluj a CNCF CFR SA lansează lucrări de înlocuire și sudură șină de cale ferată - 24 septembrie 2022
- Cât vrea să dea CFR SA pentru a scăpa de ambrozia de pe calea ferată în următorii doi ani - 24 septembrie 2022
- De ce nu trebuie să ratezi #EECONNECTED 2022! - 23 septembrie 2022
- Terminal feroviar DP World deschis la Dornești. Preia sute de containere pe ruta Ucraina- Constanța - 22 septembrie 2022
- Gruia Stoica: Trenurile GRAMPET testează un produs „verde”: SulNOxEco™ - 21 septembrie 2022
- Schimb de experienţă între autorităţile germane şi cele române pe teme legate de reforma feroviară, la Târgul Innotrans - 21 septembrie 2022
- InnoTrans 2022. Ce evoluții vor fi pe piața feroviară în următorii cinci ani - 21 septembrie 2022
- CFR Marfă şi GFR îşi dispută contractul de transport al cărbunelui de la Constanţa la Holboca - 21 septembrie 2022
- Locomotiva 230.132 va reveni acasă după 90 de ani. Pe 21 septembrie 1932, a ieșit de pe porțile fabricii din Reșița - 21 septembrie 2022
- AFER, a treia variantă de reorganizare - 20 septembrie 2022
- Adina Vălean, InnoTrans 2022: Transporturile feroviare, dublate până în 2030 - 20 septembrie 2022
- InnoTrans 2022 Berlin: România, absențe pe (aproape) toată linia - 20 septembrie 2022
- CFiR, cu sprijinul AIF, organizează ”Standul Industriei Feroviare” la PoliJobs 2022 - 20 septembrie 2022
- GRAMPET începe testarea aditivilor pentru eficientizarea consumului de combustibil - 19 septembrie 2022
- Contract de finanțare din PNRR, pentru calea ferată - 19 septembrie 2022
- Comisia Europeană aprobă, în cadrul Mecanismului de redresare și reziliență, evaluarea preliminară pozitivă a cererii de plată a României în valoare de 2,6 miliarde EUR - 19 septembrie 2022
- De luni, trenurile vor circula din nou între Brașov și Întorsura Buzăului - 19 septembrie 2022
- Comisia Europeană aprobă, în cadrul Mecanismului de redresare și reziliență, evaluarea preliminară pozitivă a cererii de plată a României în valoare de 2,6 miliarde EUR - 18 septembrie 2022
- Francezii au testat un tren cu hidrogen care a parcurs un traseu de 1.175 de kilometri fără să fie realimentat - 16 septembrie 2022
- Conferinţa ZF Economia verde. „Sistemul feroviar nu a prezentat niciun interes pentru Ministerul Transporturilor în ultimii 20 de ani, deşi toate ţările dezvoltate l-au prioritizat” - 16 septembrie 2022
- Cum arată dezastrul de pe calea ferată: raportul de finanţare din partea statului pentru infrastructura feroviară şi material rulant este de unu la zece faţă de cel rutier - 16 septembrie 2022
- Sorin Chinde, vicepreşedintele Grampet: Eficienţa transportului feroviar de marfă din România este mult sub cea a ţărilor din regiune. Trenurile de marfă circulă cu o viteză medie de 15-17 km pe oră - 15 septembrie 2022
- GFR vrea să cumpere partea CFR Marfă în Rolling Stock - 15 septembrie 2022
- De luni se reia circulația pe noul pod feroviar Budila. Câte curse vor fi zilnic - 15 septembrie 2022
- Ministrul Sorin Grindeanu a aprobat lista meseriilor ce se pot pensiona mai devreme, fără penalizare - 15 septembrie 2022
- ANAF, o nouă acțiune în forță. Cine sunt cei vizați de această dată - 14 septembrie 2022
- GFR angajează din prima zi cursanții pentru meserii în domeniul feroviar - 14 septembrie 2022
- Regionala Constanța a CFR SA lansează lucrări la calea ferată Dorobanțu-Medgidia - 14 septembrie 2022
- BREAKING. Grindeanu bagă sub preș cazul CFR Marfă. Comisia Europeană în dezacord cu ambele soluții propuse de România - 14 septembrie 2022
- AFER și ASFR, propuse să devină Regii Autonome - 12 septembrie 2022
- Calea ferată din Portul Constanța, în reabilitare. În ce stadiu au ajuns lucrările - 12 septembrie 2022
- Gheorghe Piperea: „Singura soluţie pe care o văd în acest moment este naţionalizarea sistemelor energetice” - 11 septembrie 2022
- FN pot garanta doar lucrări de până la 10 milioane de euro. Transporturile plafonează valoarea țepelor ce pot fi date statului - 9 septembrie 2022
- BREAKING NEWS. CFR Marfă cere retragerea din Rolling Stock - 9 septembrie 2022
- Guvernul a operaţionalizat o treime din bugetul alocat politicii de coeziune, 16 miliarde de euro - 8 septembrie 2022
- România vrea să „preia” de la UE 1.200 de vagoane și 35 de locomotive pentru fluidizarea traficului cu Ucraina - 8 Septembrie 2022
- ONE își înverzește tot mai mult transportul feroviar pe continentul European - 8 septembrie 2022
- Raport: România are nevoie de 73 miliarde de europentru a moderniza întreaga reţea de transport - 7 septembrie 2022
- Unicom Tranzit deschide un nou serviciu ce leagă terminalul Teiuş de Duisburg - 7 septembrie 2022
- Realizări ale Guvernului: Într-o săptămână se dă liber la țepele date companiilor de infrastructură - 7 septembrie 2022
- Transporturile feroviare riscă întoarcerea la epoca diesel - 7 septembrie 2022
- Reparații pe calea ferată. CFR Infrastructură cumpără 4 utilaje grele cu 117 milioane lei, bani de la buget - 6 septembrie 2022
- EXCLUSIV CFR Marfă își omoară găina cu ouăle de aur. Câștigă Mitrea și un șef la Cimitire - 6 septembrie 2022
- Traficul feroviar între Brașov și Întorsura Buzăului se reia în cursul acestei luni - 5 septembrie 2022
- China a livrat Indoneziei primul tren de mare viteză - 5 septembrie 2022
- Brusc responsabil. Guvernul zice că scutirea motorinei feroviare de acciză dă bugetul peste cap - 4 septembrie 2022
- Ministrul Transporturilor: Importante Hotarari Oficiale privind Noi Investitii Majore in Romania - 2 septembrie 2022
- Ion Simu-Alexandru rămâne director general al CFR SA. Cererea de revocare, respinsă - 2 septembrie 2022
- Modalitate alternativă de salvare a CFR Marfă - 2 septembrie 2022
- SUPLIMENT FONDURI EUROPENE - Infrastructura de transport şi Valul Renovării, cele mai accesate componente din PNRR - 2 septembrie 2022 Au
- Regionala Cluj vrea să repare nouă loturi de cale ferată. LISTA completă a tronsoanelor - 2 septembrie 2022
- Propunere interesantă: Camioanele suite pe trenuri pentru transportul Ucraina-Constanța - 1 septembrie 2022
- CFR: Stadiul de execuţie pe Lotul I din Portul Constanţa a ajuns la 57% - 31 august 2022
- Unicom primește drept de acces pe ecartament larg în Ucraina. Ucrainenii: „Rugăm România să își repare liniile” - 31 august 2022
- Sorin Grindeanu: Portul Constanța are o şansă unică să devenim un HUB portuar modern - 31 august 2022
- Cum arată șantierul de la Grădiștea și când începe electrificarea liniei București - Giurgiu - 31 august 2022
- A fost restaurată calea ferată cu Moldova - 31 august 2022
- Primele 35 de linii de cale ferată din Portul Constanța se vor recepţiona în această toamnă - 30 august 2022
- Grindeanu jubilează, constructorii depun contestații una după alta. A patra depusă din patru loturi pe Caransebeș-Timișoara - 30 august 2022
- API: linia ferată Caransebeș-Arad ar putea fi gata abia în 2030. Banii din PNRR, pierduți - 30 august 2022
- Specialiștii din domeniul transportului și logisticii își dau întâlnire la București: 12-14 octombrie 2022, Romexpo - 29 august 2022
- CFR: Alocare bugetara de 3,3 miliarde euro pentru intretinere infrastructura feroviara - 29 august 2022
- Primul tren Cargo Trans Vagon a trecut din Ucraina în România, pe la Vadu Siret - 28 august 2022
- Rail Cargo și Yusen Logistics (Romania): un nou serviciu feroviar între București și Budapesta - 27 august 2022
- Rail Cargo Group operează noi conexiuni feroviare cu Turcia - 26 august 2022
- Sorin Grindeanu, sub asediul protestelor, dar cu degetul în sus - 26 august 2022
- Reglementarea pieței nu este soluția! Momentan, producția trebuie reglementată și piața reorganizată! - 25 august 2022
- CFR anunţă lucrări de întreținere a infrastructurii pe mai mult de 1400 de km din reţeaua feroviară. Cât vor costa şi ce vor presupune - 25 august 2022
- Cargounit, cea mai mare companie independentă de leasing a locomotivelor din regiune intră pe piaţa din România - 25 august 2022
- Germania a inaugurat miercuri prima flotă de trenuri cu hidrogen din lume - 24 august 2022
- În fruntea topului datornicilor la stat se află o companie de stat cu o datorie de aproape 1.7 miliarde de lei - 24 august 2022
- Octavian Udriște, premiat de Arhiepiscopul Calinic cu Ordinul Mușatinii - 24 august 2022
- Germania va da prioritate transportului feroviar de cărbune în detrimentul celui de pasageri - 23 august 2022
- O firmă de asfaltări a depus oferte pentru alte patru loturi de cale ferată - 23 august 2022
- CFR SA: 746 milioane lei pentru lucrări de înlocuire a elementelor suprastructurii căii pe linia Bucureşti - Piteşti - 23 august 2022
- Un nou serviciu de transport feroviar între Grecia și Serbia - 22 august 2022
- Licitație la Regionala Brașov, pentru reparații la calea ferată. Ce sumă se oferă - 22 august 2022
- În doi ani proiectul intermodal din Portul Galați, cu o component feroviară, s-a scumpit cu 70% - 22 august 2022
- S-a semnat finanțarea pentru un contract feroviar prin PNRR în valoare de 1,8 miliarde de euro - 22 august 2022
- Ministerul Transporturilor reorganizează AFER să scape de infrigement - 22 august 2022
- Regionala Craiova lansează lucrări pe Magistrala 100, pentru ridicarea restricțiilor de viteză - 22 august 2022
- Trenurile de marfă China-Europa sunt în top 10.000 până acum în 2022, doborând recordul de anul trecut cu 10 zile mai devreme - 22 august 2022
- Vrem trenuri de mare viteză, dar rețeaua nu ne permite - 19 august 2022
- Investiții de 2,1 miliarde lei pentru întreținerea infrastructurii feroviare - 19 august 2022
- Dominația marilor FAMILII AFER continuă - 19 august 2022
- CFR SA a desemnat firmele care vor face reparații la calea ferată pe aproape 700 km - 19 august 2022
- CFR PREGATESTE LUCRARI DE 663,6 MILIOANE LEI LA REGIONALA BUCURESTI – Compania vrea inlocuirea sinelor pe linia Bucuresti-Pitesti - 19 august 2022
- După ce a insistat pe rame de 200 km/oră, Transporturile propun locomotive cu 160 km/oră - 18 August 2022
- MINISTERUL TRANSPORTURILOR LANSEAZA IN DEZBATERE PROIECTUL PRIVIND ACHIZITIA A 16 LOCOMOTIVE ELECTRICE – Locomotivele electrice vor costa 438 milioane lei - 18 august 2022
- Gruia Stoica, Grampet: România ar putea prelua de 8 ori mai multe exporturi de cereale din Ucraina. Ce lipsește rețelei feroviare - 17 august 2022
- Marile șantiere feroviare bat pasul pe loc. Stadiul proiectelor de infrastructură în iulie - 17 august 2022
- Construcția podului feroviar din localitatea Budila – distrus de inundaţiile din vara anului 2018 – a fost finalizată - 16 august 2022
- Regionala Cluj lansează ample lucrări de reparații pe Magistralele 300 și 400 și alte două secții - 15 august 2022
- Linia de tren București – Craiova: CFR Infrastructură a lansat o nouă licitație pentru reparații rapide „quick wins” pe secțiunea București – Videle. Lucrările se fac pentru creșterea vitezei la 120 km/h cu bani din PNRR - 15 august 2022
- 75% din calea ferată trebuie scoasă din uz. Statul cumpăra trenuri de mare viteză - 15 august 2022
- Aproape trei ani doar pentru studiul de fezabilitate Brașov – Predeal - 15 august 2022
- Donalam crește ponderea transportului feroviar în lanţul de aprovizionare al companiei - 11 august 2022
- PERICOL de blocare a activității AFER - 10 august 2022
- Agricultorii, invocați de Guvern pentru a nu scuti de acciză motorina pentru locomotive - 10 august 2022
- Crește transportul feroviar de marfă prin Georgia - 8 august 2022
- Ultimele 650 de tone de șină nouă pentru Portul Constanța au ajuns la destinație - 8 august 2022
- Companii de top din Ungaria interesate de portul Constanța - 7 august 2022
- Platformă multimodală în Portul Galați: Încep lucrările pentru modernizarea infrastructurii rutiere și feroviare din port, un proiect așteptat de 7 ani - 5 august 2022
- Primul tren pe ruta China – România a plecat din Wuhan. Ce conțin cele 50 de vagoane - 5 august 2022
- SUA are „o mentalitate de Război Rece”, ajutorul Chinei „a adus beneficii tangibile altor state”, iar mediul de afaceri pentru companiile chineze din SUA „continuă să se deterioreze” - 5 august 2022
- Portul Constanţa – rută esenţială a traficului de mărfuri în regiunea Mării Negre - 4 august 2022
- Profesionalism a la Sorin Grindeanu: Membri de partid plătiți din fondurile publice ale CFR Călători - 4 august 2022
- Calea ferată Predeal – Brașov ar putea avea tunel de 7 km, cu linie de mare viteză - 3 august 2022
- Tren cu 160 km/h în România. Unde se vor atinge aceste viteze - 3 august 2022
- Ce meserii se vor pensiona anticipat, fără penalizare, în domeniul feroviar - 2 august 2022
- Comunicat de presă – Guvern - august 2022
- Noile linii CF montate de Arcada Company în Portul Constanța, în proporție de 45% - 2 august 2022
- Dovada incompetenței. Grindeanu nu știe ce se plătește din compensație mai întâi. Salariile ceferiștilor sau TUI la CFR - 2 august 2022
- Primele teste dinamice pe calea ferată din România la viteza de 160 km/h - 1 august 2022
- Dezvoltarea transportului intermodal necesită o reformă a orarelor feroviare - 1 august 2022
- România a luat prima țeapă cu banii din PNRR. Comisia Europeană a intrat în concediu - 1 august 2022
- 45 de miliarde de euro pentru transformarea României - 30 iulie 2022
- Autoritățile din România dau asigurări că țara noastră nu va pierde banii europeni alocați prin PNRR - 29 iulie 2022
- Regionala Timișoara a CFR SA începe lucrări de înlocuire traverse în gara Timișoara Est - 29 iulie 2022
- Majoritatea companiilor din subordinea Ministerului Transporturilor se află într-o situație financiară dezastruoasă, dar numirea unor persoane fără o calificare adecvată în funcțiile de conducere continuă - 28 iulie 2022
- Tun german pe banii românilor - 27 iulie 2022
- Gebrüder Weiss: Piața de transport și logistică, marcată de incertitudinile economico-sociale în 2022 - 27 iulie 2022
- Patru scenarii pentru modernizarea căii ferate Reșița-Voiteni și Timișoara-Stamora Moravița - 27 iulie 2022
- Regionala București a CFR SA vrea să monteze inductori de cale. LISTA stațiilor vizate - 26 iulie 2022
- După doi ani de lucrări și cinci ani de proiect, modernizarea Brașov – Sighișoara gata 10%. CFR ne zice a cui e vina - 26 iulie 2022
- CFR SA: Podul de la Budila va fi finalizat pe 16 august - 26 iulie 2022
- Regionala Constanța începe lucrări la un pod feroviar pe linia Ciulnița-Slobozia Veche - 25 iulie 2022
- Modernizarea liniei de tren Brașov – Sighișoara, în ritm de melc: Cele trei loturi au un avans de doar 10-14%, după doi ani cu lucrări/ România riscă să piardă, din nou, sute de milioane de euro, fonduri europene/ Ce probleme au constructorii - 25 iulie 2022
- După ce factura la energie crescuse de şase ori, Fabrica de Vagoane din Aiud a trecut pe generatoare, ca să facă economii
- Cerealele din Ucraina pot ajunge, pe calea ferată, direct în Portul Galaţi - 23 iulie 2022
- Contractele pentru modernizarea căii ferate, ajustate pentru a acoperi creșterea prețurilor - 23 iulie 2022
- Încă o linie ferată din Portul Galați a fost redeschisă circulației feroviare - 22 iulie 2022
- Republica Moldova a aderat la Convenția privind transporturile internaționale feroviare - 21 iulie 2022
- Grindeanu: Infrastructura feroviară din România o cunoaştem cu toţii, este într-o stare proastă. Eu trebuie să am grijă să îmbunătăţesc această infrastructură - 20 iulie 2022
- "Pe termen lung, viitorul trebuie să fie unul sustenabil" (Interviu cu Gruia Stoica, preşedintele Grampet Group) - 20 iulie 2022
- Au fost deschise ofertele pentru lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză între Teiuș și Câmpia Turzii - 18 iulie 2022
- Studiu oficial al Consiliului Concurenței: Infrastructura CFR și lipsa investițiilor afectează Portul Constanța în plină criză a cerealelor din Ucraina - 18 iulie 2022
- Infrastructura feroviară din Portul Constanța: mai multe linii închise și restricții de viteză - 18 iulie 2022
- Ministerul Transporturilor a stabilit cum va funcționa Registrul utilajelor - 17 iulie 2022
- Adrian Câciu, despre Ordonanţa privind modificarea Codului Fiscal: Termenul de intrare în vigoare a impozitului pe cifra de afaceri sau a opţiunii de impozit pe profit în HORECA este 1 ianuarie 2023 / Economii între 1% şi 2% din PIB la buget - 15 iulie 2022
- SOLICITARILE OPERATORILOR PRIVATI SI SINDICATELOR DIN DOMENIUL FEROVIAR – Transportul feroviar si de
calatori risca sa intre in colaps - 14 iulie 2022 - Noi tehnologii ajută operatorii de infrastructură la întreținerea rețelelor de transport - 14 iulie 2022
- Concordia are un plan pentru viitorul transporturilor în România - 14 iulie 2022
- Digitalizarea şi reformarea ANAF- condiţii necesare pentru o concurenţă loială în mediul de afaceri - 14 iulie 2022
- CFR SA a scos la licitație consultanța pentru Cluj Napoca-Episcopia Bihor - 14 iulie 2022
- OPSFPR și sindicatele din domeniul transportului feroviar cer tratament egal și acordarea unor facilități pentru operatorii de
transport feroviar de marfă și de călători, similare celor acordate transportatorilor rutieri - 13 iulie 2022 - OPSFPR şi sindicatele din domeniul transportului feroviar cer acordarea unor facilităţi pentru operatori - 13 iulie 2022
- Cel mai lung tunel feroviar din România: Ministerul Transporturilor a aprobat modernizarea liniei Craiova – Caransebeș care include execuția unui tunel la Balota cu o lungime de 6 kilometri. Reabilitarea liniei de tren pentru viteza de 160 km/h costă 10 miliarde lei - 13 iulie 2022
- Reparațiile la calea ferată Brazi-Predeal, o nucă tare pentru Regionala București a CFR SA - 13 iulie 2022
- Posibile proteste și grevă în transporturile feroviare. Guvernul sprijină doar camionagiii - 13 iulie 2022
- Doar două din 77 substații vor permite recuperarea energiei reactive. Deocamdată - 13 iulie 2022
- 10.000 de garnituri de tren de marfă pe ruta China-Europa! - 12 iulie 2022
- Portul Constanța, modernizat cu fonduri europene - 11 iulie 2022
- Lucrările de execuție pe ruta directă Bucureşti-Giurgiu Nord vor fi finalizate în 2023! - 11 iulie 2022
- Fiscul vinde 152 de vagoane de marfă, o flotilă de autoturisme, terenuri și locuințe - 11 iulie 2022
- Stadiul proiectelor de infrastructură feroviară, tronson cu tronson. Cum au avansat șantierele - 10 iulie 2022
- Ungaria, ambiții regionale în traficul feroviar de mărfuri - 10 iulie 2022
- În Portul Constanţa a început montarea de şină nouă şi aparate de cale - 9 iulie 2022
- Când are loc dezbaterea publică pentru reabilitară infrastructurii feroviare din Portul Constanța? - 9 iulie 2022
- Incă o "victorie" a lui Iohannis: Pactul Ungaria, Turcia, Serbia şi Bulgaria scoate România din joc! - 8 iulie 2022
- CFR SA: În Portul Constanţa a început montarea de şină nouă şi aparate de cale - 8 iulie 2022
- Ministerul Transporturilor a avizat achiziția a 16 locomotive electrice - 7 iulie 2022
- România lăsată pe acostamentul unui nou Coridor feroviar format de Turcia, Bulgaria, Serbia și Ungaria - 7 iulie 2022
- Acuzații deosebit de grave ale transportatorilor: 'România este presată de UE să distrugă integral capitalul autohton' - 6 iulie 2022
- Mic dejun la Paris, prânz la Frankfurt și cină la Viena. UE plănuieşte o reţea feroviară de mare viteză, care să înlocuiască avioanele - 6 iulie 2022
- CFR vrea să redeschidă circulația feroviară pe ruta directă București-Giurgiu Nord. Când ar urma să fie gata lucrările - 5 iulie 2022
- Autorităţile române şi ucrainene au purtat discuţii pentru redeschiderea a două puncte de trecere a frontierei - 5 iulie 2022
- Câștigarea licitației Caransebeș – Lugoj de către WEBUILD SpA, contestată - 5 iulie 2022
- România a modernizat mai puţin de 700 km din cei peste 10.000 km de cale ferată în ultimii 30 de ani - 5 iulie 2022
- Guvernul a modificat contractul de activitate al CFR SA - 4 iulie 2022
- Planuri de redresare: folosirea corectă a banilor și supraveghere democratică - 1 iulie 2022
- MIPE: Toate țintele și jaloanele din PNRR asumate de Guvern în trimestrul II din 2022 sunt îndeplinite - 1 iulie 2022
- Restricții de viteză pentru trenuri. Precizări pentru persoanele care vor să plece în călătorii - 1 iulie 2022
- România are 20 de porturi la Dunăre: „Toate au nevoie de modernizare“ - 1 iulie 2022
- CFR reface calea ferată cu ecartament larg din Portul Galați. Linia nu a mai fost folosită de 22 de ani - 30 iunie 2022
- Briefing de presă la finalul ședinței de guvern din 29 iunie - 29 iunie 2022
- Ţara noastră a finalizat documentaţia pentru accesarea celor peste 44 de miliarde de euro din Politica de Coeziune - 29 iunie 2022
- România reface o linie de cale ferată cu ecartament sovietic, pentru a aduce mai ușor cereale din Ucraina - 29 iunie 2022
- Companiile germane interesate de extinderea infrastructurii de transport intermodal în România - 29 iunie 2022
- REPARATII LA CALEA FERATA DIN PORTUL CONSTANTA SI PORTUL GALATI – Sinele vor fi inlocuite si peste 1.000 de traverse de lemn - 29 iunie 2022
- Tehmin – Brasov si GFR isi extind colaborarea - 28 iunie 2022
- O schemă de ajutor de stat pentru sprijinirea economiei în contextul războiului din Ucraina, pe agenda de miercuri a Guvernului - 28 iunie 2022
- Regionala Galați lansează lucrări de vopsire poduri feroviare, în valoare de 400.000 de euro - 28 iunie 2022
- Execuția” CFR Marfă, amânată cu un an - 28 iunie 2022
- România, rută alternativă pentru cerealele din Ucraina: „Cu infrastructura rutieră peticită, doar într-un univers paralel putem să ne imaginăm că vom face faţă situaţiei” - 27 iunie 2022
- Stadiul lucrărilor de reparații și întreținere a infrastructurii feroviare publice din Portul Constanța - 26 iunie 2022
- Mihai Daraban: În România, statul mimează dialogul social - 25 iunie 2022
- Oglindă, oglinjoară, care-i mai bogat ministru de Transporturi din țară? - 25 iunie 2022
- Centru intermodal finanțat prin POIM la Oradea - 24 iunie 2022
- Oamenii lui Grindeanu au pus „gând bun” banilor din PNRR: două miliarde de euro - 24 iunie 2022
- Sorin Grindeanu: Din cele aproximativ 700 de vagoane abandonate de 30 de ani în Portul Constanţa, au putut fi mutate jumătate - 23 iunie 2022
- Licitație reluată la Regionala Constanța a CFR SA. Prețul crește cu o tremie - 23 iunie 2022
- După etapa secretă, repararea liniilor din Portul Constanța trece în cea ”la vedere” - 23 iunie 2022
- Premierul Nicolae Ciucă trimite trenurile să alimenteze la benzinărie - 23 iunie 2022
- INFORMAŢIE DE PRESĂ privind proiectele de acte normative incluse pe agenda şedinţei Guvernului României din 23 iunie 2022
- Doar un pod din zece expirate este inclus în programe de reparații - 22 iunie 2022
- Regionala Craiova a CFR SA lansează lucrări de reparații la instalațiile IFTE - 22 iunie 2022
- Ungaria, nou concurent al României pentru transportul cerealelor ucrainene - 21 iunie 2022
- Cel mai mare constructor din Galați a câștigat contractul de reparații și întreținere a infrastructurii feroviare publice aflată în incinta Portului Constanța - 21 iunie 2022
- Cine împiedică portul Constanța să deruleze peste 100 milioane de tone de mărfuri pe an - 21 iunie 2022
- O societate feroviară este cel mai mare angajator din România - 21 iunie 2022
- Galerie foto - 19 iunie 2022
- Galerie foto - 17 iunie 2022
- Traficul cerealelor ucrainene spre port Constanța - 17 iunie 2022
- Gruia Stoica: Grampet Group a reușit sa pună România pe harta celui mai mare proiect de infrastructură din istoria contemporană, Noul Drum al Mătăsii - 15 iunie 2022
- Portul Constanta, radiografia la scară a unei Românii sufocate - 14 iunie 2022
- În ce stadiu sunt șantierele feroviare din Transilvania - 14 iunie 2022
- Dumnezeii Caii Ferate. Decizii arbitrare ale conducerii CFR SA îngroapă firmele de profil - 14 iunie 2022
- Peste șase din zece kilometri de cale ferată sunt scadenți la reparații - 14 iunie 2022
- Sume derizorii pentru investițiile CFR din surse proprii - 14 iunie 2022
- Bulgaria vrea noi poduri peste Dunăre, dar România nu are căi ferate de care să le lege - 13 iunie 2022
- PSD și PNL au bătut palma pe taxa de solidaritate. Bir pe veniturile companiilor feroviare - 13 iunie 2022
- Stadiul proiectelor de infrastructură feroviară. Ce tronsoane sunt gata în acest an - 13 iunie 2022
- CFR Marfă a continuat să piardă din piață și în 2021 - 11 Iunie 2022
- Nivel record al cifrei de afaceri a transportatorilor - 10 iunie 2022
- Ofertă variată cu posibilități de calificare și locuri de muncă la GFR - 8 Iunie 2022
- Primul tren pe ruta China – România – Ungaria, organizat de Grampet, a plecat vineri din Constanța - 8 iunie 2022
- Audi Bruxelles renunță la transportul rutier al componentelor din Ungaria, în favoarea celui feroviar - 8 iunie 2022
- Peste 170 de vagoane, aflate sub sechestru, scoase la licitație de Fisc - 7 iunie 2022
- Unicom Tranzit inaugurează un terminal intermodal la Teiuș - 7 iunie 2022
- Demararea procesului de contractare a proiectelor PNRR – Componenta 4 – Transport sustenabil - 6 iunie 2022
- CFR MARFA, O PROBLEMA DE 500 MILIOANE EURO – Recuperarea ajutorului de stat ilegal catre CFR Marfa, prioritate pentru Ministerul Transporturilor - 6 iunie 2022
- FOTO. GFR a expediat încă un tren pe noul Coridor de mijloc, Marea Caspică – Marea Neagră – Europa de Vest - 3 iunie 2022
- Contracte de peste două milioane de euro, scoase la licitație de trei regionale de căi ferate - 2 iunie 2022
- Creștere semnificativă a volumului de mărfuri în transportul intermodal rutier-feroviar - 31 mai 2022
- Dispar multe linii ferate din România. Decizia care ar schimba complet transportul feroviar - 25 mai 2022
- Infrastructura, digitalizarea şi managementul traficului feroviar din România, principalii piloni strategici de dezvoltare feroviară - 18 mai 2022
- Derogare pentru peste 200 de mecanici de locomotivă fără liceu, dată în al 12-lea ceas - 18 mai 2022
- Au dispărut linii din gările de pe București-Constanța. Amedeo Neculcea: facem 24 de ore până în port - 18 mai 2022
- Ministerul Transporturilor, despre înființarea Autorității de Siguranță Feroviară Română – ASFR - 14 mai 2022
- GFR a atins pragul de 100.000 de tone de cereale ucrainene transportate spre Constanța - 13 mai 2022
- Ziua Carierei Feroviare dedicată studenților/masteranzilor FCFDP – UTCB - 13 mai 2022
- Conferinţa de Infrastructură 2022: Ce invitaţi vor participa la eveniment? - 13 mai 2022
- Se pregătește o reorganizare în sistemul feroviar. Divizări și comasări de instituții - 13 mai 2022
- Infrastructura feroviară, un dezastru planificat - 13 mai 2022
- DFDS preia operatorul intermodal Prime Rail și intră pe segmentul transporturilor feroviare - 11 mai2022
- Green Deal marca Grindeanu: zero lei la feroviar, 300 de milioane la rutier - 11 mai 2022
- Estimări Pro Infrastructura: Tronsonul Apața-Cața, gata în 2028 - 10 mai 2022
- Ordonanța privind ajustarea prețurilor la proiectele feroviare, aprobată de Guvern - 9 mai 2022
- Două zile până la interviurile de la Târgul de Carieră Feroviară în România. Unsprezece companii cu posturi pentru diverse calificări, disponibile în toată țara - 9 mai 2022
- Cargo Trans Vagon, companie care pune accent pe experiență și calitate, prezentă la Târgul de Carieră Feroviară în România - 6 mai 2022
- Ucraina a impus restricţii la exporturile de cereale spre România şi Republica Moldova - 6 mai 2022
- Asociația 2Celsius: Câți kilometri de cale ferată trebuie să modernizeze România - 6 mai 2022
- Grup Feroviar Român face angajări și selecție pentru cursuri de calificare la Târgul de Carieră Feroviară în România - 6 mai 2022
- Zece companii și multe posturi disponibile în toată țara la Târgul de Carieră Feroviară în România, 10-12 mai 2022 - 5 mai 2022
- ROFERSPED face angajări la Târgul de Carieră Feroviară în România din 10-12 mai 2022 - 5 mai 2022
- Conferința de Infrastructură Club Feroviar, la a XVI-a ediție. Programul complet - 5 mai 2022
- TOPUL CELOR MAI PROFITABILE COMPANII DE STAT, CHIAR ȘI ÎN VREME DE PANDEMIE. CARE SUNT CEI MAI MARI DATORNICI - 4 mai 2022
- 50 de bani pe litrul de carburant: Cine poate beneficia de ajutorul de stat - DOCUMENT - 3 mai 2022
- Bugetul Electrificare CFR pe 2022. Numărul salariaților se va reduce drastic - 2 mai 2022
- Majorare cu o treime a tarifului orar al AFER - 30 aprilie 2022
- Start pentru proiecte Quick Wins la Regionala - Cluj. LISTA tronsoanelor vizate - 30 aprilie 2022
- Regionala Craiova lansează lucrări la calea - ferată pe 26 de tronsoane. LISTA completă - 29 aprilie 2022
- Rețea de căi ferate în creștere în portul Constanța - 29 aprilie 2022
- Consiliul Concurenței: În ce condiții carburantul - feroviar poate fi scutit de acciză - 29 aprilie 2022
- Grindeanu ca și Drulă. Unei hârtii a feroviarilor i-a luat o săptămână să ajungă din fax pe biroul ministrului - 29 aprilie 2022
- INVESTITII IN INFRASTRUCTURA DIN ARAD – 7,5 milioane euro pentru un terminal intermodal - 28 aprilie 2022
- Zece oferte depuse la licitația CFR SA pentru repararea a 1.500 km de cale ferată - 28 Aprilie 2022
- Scutirea pentru acciza carburantului feroviar a intrat în dezbateri la Camera Deputaților - 28 aprilie 2022
- Ministrul Secretar de Stat, Ionuț Săvoiu! Program de acțiune pentru dezvoltarea infrastructurii feroviare! - 27 aprilie 2022
- Ministerul Transporturilor vrea să repare calea ferată dintre Portul Galați și Rep. Moldova pentru transportul de mărfuri din Ucraina - 26 aprilie 2022
- Top 3 proiecte din Programul Feroviar: liniile București – Craiova, Ploiești – Focșani și Predeal – Brașov - 25 aprilie 2022
- Bani puțini pentru căile ferate – costuri uriașe pentru economie! - 25 aprilie 2022
- Traficul de marfă blocat la granițele Ucrainei cu Polonia și România - 25 aprilie 2022
- Imagini fabuloase din dronă cu podul suspendat peste Dunăre de la Brăila, acoperit de ceaţă. Când va fi gata - 25 aprilie 2022
- Sorin Grindeanu anunță că schimbă conducerile companiilor feroviare de stat - 22 aprilie 2022
- Autoritatea a autorizat în premieră punerea în funcţiune a proiectului-pilot ERTMS/ETCS nivel 2 Buftea-Brazi; urmează Curtici frontier - 21 aprilie 2022
- CNSC poate declara ilegală procedura privind repararea liniilor din Portul Constanța - 21 aprilie 2022
- O companie uriașă ar putea intra în faliment! Anunț cutremurător în România: NU mai vreau să minţim - 21 aprilie 2022
- CFR Infrastructură a semnat contractul pentru prima etapă a programului de modernizare a Complexului Feroviar București - 21 aprilie 2022
- Aproape jumătate dintre cele 700 de vagoane care blocau portul Constanța au fost scoase în ultimele trei săptămâni - 20 aprilie 2022
- Discuție importantă pentru viitorul CFR Marfă. Ce s-a decis cu Comisia Europeană - 20 aprilie 2022
- Operatorii din transportul feroviar anunță o posibilă grevă dacă premierul nu elimină discriminările - 20 aprilie 2022
- Grindeanu: Până săptămâna viitoare, vom transmite Comisiei Europene variantele pentru CFR Marfă - 20 aprilie 2022
- Grindeanu, despre scenariile privind CFR Marfă: Primul scenariu, care este şi cel mai simplu, este să se aplice scenariul Alitalia, care a intrat în faliment, au închis peste 3 luni, iar apoi statul a făcut o nouă companie, ITA - 20 aprilie 2022
- Patronatele și sindicatele denunță discriminarea sectorului feroviar și amenință cu greva - 20 aprilie 2022
- CFR SA are din nou director general. Consiliul de Administrație, convocat de Grindeanu noaptea, ca hoții - 19 aprilie 2022
- Cum a ajuns CFR un monument al eşecului în România – serie de reportaje Observator - 19 aprilie 2022
- Un nou serviciu de transport combinat de marfă între China și Europa - 19 aprilie 2022
- PE FONDUL STĂRII DE URGENŢĂ ŞI DE ALERTĂ Veniturile CFR SA din taxa de utilizare a infrastructurii au scăzut semnificativ - 19 aprilie 2022
- BREAKING. Un nou director general al CFR SA, apropiat al lui Bode și Boc - 17 aprilie 2022
- ÎN CONTEXTUL RĂZBOIULUI DIN UCRAINA Guvernul a decis modernizarea infrastructurii de cale ferată din Portul Constanţa - 15 aprilie 2022
- Transportul de mărfuri – fluxuri redirecționate din Ucraina către România și R. Moldova - 14 aprilie 2022
- GALERIE FOTO. Lucrări de creștere a vitezei pe Ploiești – Fetești - 13 aprilie 2022
- DOCUMENT Acțiune comună Poliție-AFER pentru depistarea ceferiștilor bețivi - 13 aprilie 2022
- PSD și PNL resping decontarea accizei pe feroviar - 12 aprilie 2022
- Divizia de afaceri „Full Load Solutions” a fost trasferată de la DB Schenker la DB Cargo - 11 aprilie 2022
- CFR SA a semnat contractul pentru modernizarea liniei CF Coşlariu - Cluj Napoca - 9 aprilie 2022
- Comisarul european Adina Valean va vizita România în perioada 11 - 12 aprilie - 8 aprilie 2022
- Terminal intermodal la Zalău! Valoare proiectului este de 2,6 milioane de euro - 7 aprilie 2022
- Preţul energiei crește costul transportului feroviar de marfă - 7 aprilie 2022
- CFR a anulat licitația care ar fi dus la „economisirea” a 4.000 de angajați - 6 aprilie 2022
- Grindeanu: 400 de vagoane ale CFR Marfă nu pot fi mutate. Au crescut pomi prin ele - 5 aprilie 2022
- Grindeanu afirmă că CFR Marfă are datorii de aproximativ 4,5 miliarde de lei, în special către ANAF şi CFR Infrastructură - 4 aprilie 2022
- INS: Mai multă marfă pe calea ferată în 2021 față de 2020 - 4 aprilie 2022
- Ministerul Transporturilor pregătește privatizarea Rofersped și CFR IRLU - 2 aprilie 2022
- Sorin Grindeanu: “Au fost degajate primele 84 de vagoane care blochează de ani de zile liniile de cale ferată din Portul Constanţa” - 1 aprilie 2022
- Ministerul Transporturilor dă o lovitură reparatorilor de material rulant. Siguranța feroviară, în pericol - 1 aprilie 2022
- Calea ferată București-Craiova: Club Feroviar îi răspunde lui Cristescu mai repede decât Grindeanu - 31 martie 2022
- Ce buget are pentru 2022 compania pusă în locul CFR Marfă - 30 martie 2022
- Cerealele ucrainene exportate și pe rută feroviară prin România - 29 martie 2022
- Grindeanu cere CFR Marfă și CFR SA să mute 700 de vagoane din Portul Constanța - 29 martie 2022
- Regionala Brașov lansează lucrări de reparații la calea ferată pe cinci loturi - 29 martie 2022
- Modernizarea căii ferate în cifre. LISTA completă a proiectelor în derulare și în pregătire - 24 martie 2022
- Summit-ul Zilele Feroviare. UDMR spune ce partide nu au vrut să semneze un Pact național pentru calea ferată - 23 martie 2022
- Dan Tanasă: CFR Marfă – între privatizare şi interesul national - 23 martie 2022
- Braşov - Sighişoara, cu 120 km/h. Poate în 2032 - 23 martie 2022
- Transportatorul feroviar de marfă Tehnotrans Feroviar din Constanţa: Avem volume mai mici de mărfuri. Clienţii se gândesc de două ori dacă fac un transport essential - 22 martie 2022
- Regionala CFR Iași deschide șase șantiere pentru reparații la calea ferată - 22 martie 2022
- Zilele Feroviare 2022. Mihnea Costoiu: Calea ferată suferă de lipsa resursei umane - 22 martie 2022
- GFR lansează Synopsis, aplicație integratoare a sistemelor dezvoltate până în present - 21 martie 2022
- Răzvan Garoseanu, Vest Trans Rail: Oamenii care se alătură companiei rămân lângă noi pe termen lung - 21 martie 2022
- Zilele Feroviare 2022 – cel mai important eveniment feroviar “business to business” din România - 18 martie 2022
- Linie de cale ferată redeschisă între România și Moldova, pentru a prelua refugiații din Ucraina - 18 martie 2022
- Patronatele i-au pregătit ministrului Grindeanu o listă lungă de probleme - 16 martie 2022
- Investiții CFR de 1,17 miliarde de euro, în 2022 - 15 martie 2022
- ÎN ANUL 2021 Consiliul Concurenţei a aplicat amenzi în valoare totală de 407 milioane de lei - 15 martie 2022
- CFR a semnat contractul pentru studiul de fezabilitate al proiectului de electrificare a liniei Răduleşti - Giurgiu Nord - 14 martie 2022
- ”Descindere” a Băncii Mondiale și FMI la Ministerul Transporturilor. Se discută despre CFR - 10 martie 2022
- Egis îşi extinde portofoliul cu unul dintre cele mai importante proiecte de modernizare cale ferată din România - 9 martie 2022
- Afacerile oligarhului rus Oleg Deripaska în sectorul feroviar din România - 8 martie 2022
- Iohannis, miliardele și recesiunea - 7 matie 2022
- Evenimentul Zilele Feroviare 2022 - 5 martie 2022
- CFR Marfă amână plata datoriei către CFR SA. Concordatul se prelungește - 4 martie 2022
- Suprataxă de război. Conflictul din Ucraina scumpește transportul de mărfuri - 3 martie 2022
- Radu Gheorghiu, CEO al E-P Rail, companie de transport feroviar de mărfuri: Acum e mai bine să nu mai faci niciun transport, decât să faci cu costurile atât de mari la energie - 3 martie 2022
- Țară în service | Filiera Politică. Cât de sugrumate sunt companiile de stat de oamenii „buni la toate” - 28 februarie 2022
- PIERDERI COLOSALE LA CFR SA – Compania estimeaza pierderi de aproape 588 milioane lei in 2022, la venituri de 4,59 miliarde lei - 25 februarie 2022
- CFR SA a dat undă verde pentru electrificarea căii ferate Rădulești-Giurgiu - 25 februarie 2022
- Gruia Stoica despre potențial: Oricând pot fi luate 50 de milioane de tone de pe șosele și duse pe calea ferată - 24 februarie 2022
- Bugetul CFR SA pe 2022: Investiții de un miliard de euro, duble față de anul trecut - 24 februarie 2022
- CFR Marfă, semnatara „Pactului feroviar european” de la Paris. Compania de stat s-a angajat că va reduce gazele cu efect de seră - 23 februarie 2022
- Bugetul CFR Marfă pe 2022 prevede pierderi cu 28% mai mari - 22 februarie 2022
- Mărfurile de pe tren sunt relocate pe şosea din cauza preţurilor record la electricitate - 22 februarie.2022
- Autoritatea Feroviară Română va renunța la câteva zeci de angajați - 22 februarie 2022
- Consiliul Concurenței pregătește amenzi drastice pentru practicile anticoncurențiale. Domeniile care vor fi luate la bani mărunți - 21 februarie 2022
- Potop de investiții în portul Constanța. Se nasc noi capacități de operare și sunt modernizate cele vechi - 21 februarie 2022
- Zilele Feroviare, cel mai important eveniment feroviar „business to business” din Romania - 20 februarie 2022
- Pledoarie pentru transportul feroviar European - 20 februarie 2022
- UDMR propune restituirea accizei la motorina consumată de locomotivele diesel - 17 februarie 2022
- Cât de proastă e infrastructura din România: Marfa ajunge mai repede la Cluj de la Hamburg, decât de la Constanța - 17 februarie 2022
- Investiții importante la CFR. Aproape 260 de milioane de lei pentru dotarea cu utilaje feroviare performante - 17 februarie 2022
- CFR SA: 100,7 milioane de lei pentru dotarea cu utilaje feroviare performante - 16 februarie 2022
- Polonia: Investiții de 47 de milioane de euro în transportul feroviar de marfă - 15 februarie 2022
- Ce bani sunt disponibili prin ajutoare de stat și alte fonduri nerambursabile în 2022 pentru antreprenori - 14 februarie 2022
- Premiile Capital. Gruia Stoica, nominalizat la Antreprenorul anului 2021 - 9 februarie 2022
- Energia de tracțiune pe întregul sistem feroviar trece prin buzunarele a 3-4 SRL-uri - 8 februarie 2022
- CFR SA a desemnat câştigătorul licitaţiei pentru elaborarea studiului de fezabilitate şi a proiectului tehnic - Apahida şi Ilva Mică - 7 februarie 2022
- Germania renunță la motorină! Decizia care uimește toată Europa - 7 februarie 2022
- Consiliul Concurenței: Concordatul CFR Marfă expiră. Din aprilie 2021 „nu s-au schimbat fundamental lucrurile” - 5 februarie 2022
- Episodul 9: rezumatul problemelor şi posibilitățile de destructurare a grupării care a captat AFER - 4 februarie 2022
- Bogdan Chirițoiu: Companiile din transporturi nu merg grozav, dar nu moare nimeni anul acesta. Sper că până la anul o să avem aprobate planurile de restructurare și la CFR Marfă, și la TAROM, și sperăm și Blue Air - 4 februarie 2022
- Număr record de secretari de stat la Transporturi. Câți erau pe vremea lui Băsescu și Mitrea - 1 februarie 2022
- Compania intermodală Hupac transportă din ce în ce mai multe remorci pe calea ferată - 28 ianuarie 2022
- Reforme eșuate și soluții eficiente pentru remedierea situației AFER - 28 ianuarie 2022
- Patru societăți feroviare, în Top 10 companii de stat cu pierderi pe 2020 - 27 ianuarie 2022
- Primul tren din lume pe bază de HIDROGEN. Principiul de funcţionare - 26 ianuarie 2022
- CFR Marfă a majorat tarifele cu 10% din ianuarie 2022 - 26 ianuarie 2022
- Anunțuri de angajare și cursuri de calificare publicate în ultima săptămână pe platforma CFiR - 26 ianuarie 2022
- GRAMPET intră pe piața din Polonia și va continua investițiile în proiecte verzi - 26 ianuarie 2022
- Regulamentul TEN-T, în discuție în cadrul Comisiei pentru Transporturi din cadrul CRPM - 25 ianuarie 2022
- Transporturile au trimis Guvernului Ordonanța „colac de salvare” a CFR Marfă - 21 ianuarie 2022
- Acte normative periculoase emise la comandă şi subminarea organismelor independente din AFER - 21 ianuarie 2022
- Cargo Trans Vagon, locomotivă Softronic în probe pe București-Constanța - 20 ianuarie 2022
- Gruia Stoica: ”Ne concentrăm și pe finalizarea proiectului rezidențial din Pipera, pe un teren de 10.367 de metri pătrați” - 18 ianuarie 2022
- Proiectul de HG pentru „Sistem de telegestiune a energiei electrice și de compensare a factorului de putere în substațiile de tracțiune” - 18 ianuarie 2022
- Sistem de telegestiune a electricității la CFR SA, implementat în ceasul al 13-lea - 17 ianuarie 2022
- Operatorul feroviar Deutsche Bahn, care activează și în România, vrea să angajeze 21.000 de persoane în acest an - 17 ianuarie 2022
- Cu trenul vin banii la Bursa de la Bucureşti: Reva Simeria, companie care repară vagoane de marfă şi la care antreprenorul Gruia Stoica are controlul majoritar, plăteşte dividende care asigură un randament mamut de 40%. Explozie a acţiunilor pe tranzacţii substanţiale - 17 ianuarie 2022
- Peste 200.000 de euro pentru infrastructura feroviară din Portul Constanța - 17 ianuarie 2022
- EXCLUSIV. Tronson de 33 km de cale ferată, modernizat de 19 miniștri - 17 ianuarie 2022
- Trafic ROLA record pe axa Brenner în 2021 - 16 ianuarie 2022
- Peste un miliard de lei, doar dobânzi și penalități în contul CFR Marfă. Cum va renaște compania - 14 ianuarie 2022
- Cum explică Ministerul Transporturilor faptul că refacerea unui fir pe o rută CFR a costat 12 milioane de euro pe timpul lui Drulă, iar acum sare de 190 de milioane - 14 ianuarie 2022
- Undă verde pentru modernizarea căii ferate Constanța-Mangalia. S-a semnat contractul - 14 ianuarie 2022
- România printre statele UE cu cele mai multe accidente feroviare şi cele mai multe decese - 13 ianuarie 2022
- S-a semnat contractul privind introducerea de tram-train pe Reșița-Timișoara - 13 ianuarie 2022
- Autoritățile de siguranță feroviară franceză și germană au semnat un acord de cooperare - 13 iauniarie 2022
- Alstom câștigă un contract de referință pentru livrarea până la 200 de rame electrice regionale în Norvegia - 13 ianuarie 2022
- Coridorul de transport feroviar de marfă Marea Nordului – Marea Baltică extins la Medyka și la porturile Gent (Terneuzen) și Zeebrugge - 12 ianuarie 2022
- Se semnează contractul pentru 118 km de cale ferată modernizată prin PNRR - 11 ianuarie 2022
- Noile norme privind principalele drumuri din UE ar trebui să îmbunătățească siguranța infrastructurii - 11 ianuarie 2022
- Licitația pentru modernizarea tronsonului de cale ferată dintre Predeal și Brasov va fi lansată anul viitor - 11 ianuarie 2022
- DB Cargo își extinde know-how-ul în logistică, preluând divizia de transport combinat de la DB Schenker - 10 ianuarie 2022
- Iarna a produs perturbări în circulația trenurilor. Tracțiune dublă în vestul țării - 10 ianuarie 2022
- Sorin Grindeanu despre CFR Marfă: “E evidentă o creștere și o îmbunătățire” - 9 ianuarie 2022
- Licitația pentru Timișoara-Arad, suspendată în urma unei decizii a CNSC - 9 ianuarie 2022
- Când va fi lansată licitația pentru modernizarea căii ferate Predeal-Brașov - 8 ianuarie 2022
- Siemens Mobility a primit o comandă de 100 locomotive Vectron de la Railpool - 8 ianuarie 2022
- Noi reguli pentru carantina la intrarea în țară. Ce se întâmplă cu mecanicii de locomotivă - 7 ianuarie 2022
- Alte două loturi din calea ferată Cluj Napoca- Episcopia Bihor, scoase la licitație de CFR SA - 7 ianuarie 2022
- VOR ÎNCEPE ÎN CURÂND LUCRĂRILE LA STAȚIA CIULNIȚA/A FOST LANSATĂ LICITAȚIA - 6 ianuarie 2022
- S-a semnat contractul pentru studiul de fezabilitate în vederea modernizării a 106 km de cale ferată în zona Vatra Dornei - 6 ianuarie 2022
- Guvernul a aprobat planul de acțiune pentru creșterea transportului feroviar până în 2026 - 5 ianuarie 2022
- Doi noi secretari de stat la Ministerul Transporturilor. Unul a fost coleg cu Dan Costescu - 5 ianuarie 2022
- Redresare a transporturilor feroviare de marfă în 2021 - 4 ianuarie 2022
- Guvernul și-a povestit visul feroviar: 1 miliard de lei pentru modernizarea a 160 de bariere CFR. Din 3.000! - 4 ianuarie 2022
- Îndrumar pentru ministrul Grindeanu: Ce este AFER, ce este ARF. Plan de acțiune la CFR Marfă pentru… 2021 - 3 ianuarie 2022
- Modernizarea și electrificarea liniei Cluj Napoca- Episcopia Bihor, scoasă oficial la licitație - 3 ianuarie 2022